Mala Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Noen som har en releasenote rundt 4.3 på denne telefonen, er på farta nå så får ikke sjekke selv. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Håper på litt mer liv i utviklerdelen på xda nå som bugen med bootloaderen er fikset! Ja det håper jeg også på. Jeg takler ikke non-stock Android selv om Sony sitt UI er langt fra det verste. Har sendt mail til noen semi-kjente i Sony for å høre om det noe om når de skal legge inn støtte for Z1 i AOSP. Tar sikkert tid men kult at de gjør det. Ellers må jeg si at Z1 er en flott telefon. Dyr men flott litt pussig at de visstnok kommer med en refresh ganske snart, men sånn er nå verden. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Noen som har en releasenote rundt 4.3 på denne telefonen, er på farta nå så får ikke sjekke selv. http://blogs.sonymobile.com/2013/12/16/now-rolling-android-4-3-jelly-bean-for-xperia-z1-and-xperia-z-ultra/ 1 Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Kjedelig oppdatering. Ingenting nytt omtrent Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ny kjedelig berøringslyd Lenke til kommentar
co2 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Errh.. har folk fått den? Får ingenting selv via update Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Får du ingenting via PCen? Merkligt Lenke til kommentar
co2 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ah, satt å trykte via telefonen. Lenke til kommentar
Morelia_ss Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Noen som vet om mann kan få kjøpt det lilla "bakstykket" og byttet det ? Hadde lilla Z1 men måtte bytte mobil og da hadde de bare hvit igjen. Skulle gjerne hatt den lilla Takk for hjelp Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Wifien min er mye raskere, og har bedre rekkevidde etter oppdateringen. Nå viser den fullt i hele huset Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Chrome er litt buggy etter oppdateringen. Fanen er sort når man åpner nettleseren, enten må man trykke oppdater eller så blir den normal selv etter noen sekunder. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg fikk endelig min 60 dagers gratis prøvetid på music unlimited. Ser ut som de har en del bra der, og da særlig de store artistene (beatles f. Eks). Men appen i seg selv kan være treig og klikkete. Ikke like bra som spotify. Men likevel er det gøy å se etter ny musikk der, som man ikke finner på Spotify. Må bare huske å si det opp før 60 dager er gått... Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Noen som har opplevd at ting ikke virker etter oppdatering? Subway surf virker ikke. Eller det vil si, det starter og lyden er der og jeg kan løpe, men skjermen er lilla. Ser ikke hva jeg gjør i det hele tatt. Ikke at dette er verdens ende, men litt irriterende da jeg kniver med endel venner i det spillet... Har også instalert Permission manager pro. Det starter, men da jeg skal gå inn på den enkelte appen, så skjer det ingenting. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Musikk over Bluetooth hakker også Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hvordan fjerner jeg profilbilde av meg i meldinger(sms), ble automatisk lagt inn et gammelt bilde fra google+. Jeg kan ikke fjerne det, bare bytte. Ønsker ikke profilbilde i meldinger. Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Musikk over Bluetooth hakker også Ja, det har jeg også lagt merke til. Trodde det var feil på musikken jeg hadde lagt inn. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Ja, det har jeg også lagt merke til. Trodde det var feil på musikken jeg hadde lagt inn. jeg jobber i bransjen så jeg har rapportert det til min sony kontakt så dette blir fikset:) 1 Lenke til kommentar
I_hate_bottles Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Både jeg og min onkel har til nå ikke opplevd noe tull etter oppateringen av z1. Det eneste er et dårlig spill som heter bike trip jeg sikkert må reinstallere hvis jeg gidder Nå har jeg et lite dilemma. Jeg vurderer å kjøpe et beskyttelsesetui, men kvier meg litt for å skjule en så fin mobil. Finnes det isåfall et fint etui til litt røffere anledninger. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Er dere fornøyd med denne mobilen? Jeg står mellom denne og -G2. Er dere fornøyd med denne mobilen? Jeg står mellom denne og -G2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå