Mala Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg var meget fornøyd altså, og touch feelingen ble faktisk BEDRE med den der på, tro det eller ei Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Kjøpte meg denne i dag:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Vent, hadde ikke du LG G2? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Yep. Gikk lei og nå er det z1:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Haha, er ikke skjermen en gedigen nedtur i forhold da? Hva er førsteinntrykket dine sålangt? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ikke brukt den enda. Kan komme med tilbakemelding i morgen om forskjellene Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ikke imponert over samtalekvalieten, statisk støy i bakgrunn. Ergelig. Skjerm ok. Vibrator veldig irriterende da den støyer for hver gang den brukes så måtte skru denne av Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Vibratoren i denne telefonen er noe av de beste jeg har hatt, når snakker ikke om når du skriver men på generell basis EDIT: Ikke på skitten basis altså Endret 28. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ikke imponert over samtalekvalieten, statisk støy i bakgrunn. Ergelig. Skjerm ok. Vibrator veldig irriterende da den støyer for hver gang den brukes så måtte skru denne av Instillinger-samtale innstillinger-støy reduksjon å bedre samtale kvalitet på? Er imponert over samtale kvalitet jeg! Mulig hd voice kan spille inn. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Vibratoren i denne telefonen er noe av de beste jeg har hatt, når snakker ikke om når du skriver men på generell basis EDIT: Ikke på skitten basis altså Får teste jobbens demo modell etterpå og sammenligne:) Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg var meget fornøyd altså, og touch feelingen ble faktisk BEDRE med den der på, tro det eller ei Måtte du ta av den plastfilmen som var på telefonen før du satt på den i glass? Er det noen negative sider ved å ta av den som er der fra før av? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Fine tilbud på denne i dag Lenke til kommentar
cirka Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Fine tilbud på denne i dag Ja...vel. Hvor da? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Black friday til 4800,-. Vurderte å kjøpe. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Får teste jobbens demo modell etterpå og sammenligne:)Du hadde jo LG G2? Hvordan synes du denne er iforhold til G2? Skjerm, str på skjermen, ytelse, treg /rask, kamera.. Evt andre store forskjeller. Blir ikke dere andre også veldig plaget av menybaren helt nederst? Den bruker jo dessuten 3-4 cm av skjermen og får telefonen til å se ut som lavere-tommer. Er det ikke mulig å fjerne denne? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Skjermen er dårligere og bedre. Farger er mer naturligste men elendig insynsvinkel på z1. Kamera er ok men ikke bra. Syns lg gjorde det noe bedre der. Ytelse er bra, merker ikke forskjell der og batteriet er bedre på standby:) Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Skjermen er dårligere og bedre. Farger er mer naturligste men elendig insynsvinkel på z1. Kamera er ok men ikke bra. Syns lg gjorde det noe bedre der. Ytelse er bra, merker ikke forskjell der og batteriet er bedre på standby:) Så, hvem er best? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Utifra valuta for pengene. G2. Hvem føles best ut så er det z1. Føles mye mer eksklusiv ut i hånden og i bruk:). Eneste er at telefonen har lagt på under flere samtaler men mistenker det kan ha noe med at jeg bor i kjeller og g2 gjorde det samme. Bare ikke like mye. Dekningen er og noe dårligere en g2. Men skal kun ha denne til z2 kommer om 4 - 5 mnd ish så klarer meg vel bra. Ville ikke byttet tilbake til g2! Hva synes dere som samtalekbaliteten? Syns den er noe trøtte av og til og speaker noe av og til. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Måtte du ta av den plastfilmen som var på telefonen før du satt på den i glass? Er det noen negative sider ved å ta av den som er der fra før av? Beklager sent svar,men har vært noe travelt siste døgnet Man MÅ ikke ta av Sony sin film,men jeg valgte å gjøre det ettersom en av kattene min greide å klorde opp ett stort område nede på den filmen, nesten rett igjennom til glasset haha. Så da flekket jeg bort Sony sin gilm før den nye kom på. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Yep. Gikk lei og nå er det z1:) Vet du om det er mulig å ha sånn view window funksjon på Z1? Slik som G2? bit.ly/1eBusGI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå