Gå til innhold

Sony Xperia Z1 - Sonys flaggskip høsten 2013

Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke imponert over samtalekvalieten, statisk støy i bakgrunn. Ergelig. Skjerm ok. Vibrator veldig irriterende da den støyer for hver gang den brukes så måtte skru denne av

Instillinger-samtale innstillinger-støy reduksjon å bedre samtale kvalitet på? Er imponert over samtale kvalitet jeg! Mulig hd voice kan spille inn.

Lenke til kommentar

Jeg var meget fornøyd altså, og touch feelingen ble faktisk BEDRE med den der på, tro det eller ei :)

Måtte du ta av den plastfilmen som var på telefonen før du satt på den i glass? Er det noen negative sider ved å ta av den som er der fra før av?

Lenke til kommentar

Får teste jobbens demo modell etterpå og sammenligne:)

Du hadde jo LG G2? Hvordan synes du denne er iforhold til G2? Skjerm, str på skjermen, ytelse, treg /rask, kamera.. Evt andre store forskjeller.

Blir ikke dere andre også veldig plaget av menybaren helt nederst? Den bruker jo dessuten 3-4 cm av skjermen og får telefonen til å se ut som lavere-tommer. Er det ikke mulig å fjerne denne?

Lenke til kommentar

Utifra valuta for pengene. G2. Hvem føles best ut så er det z1. Føles mye mer eksklusiv ut i hånden og i bruk:). Eneste er at telefonen har lagt på under flere samtaler men mistenker det kan ha noe med at jeg bor i kjeller og g2 gjorde det samme. Bare ikke like mye. Dekningen er og noe dårligere en g2. Men skal kun ha denne til z2 kommer om 4 - 5 mnd ish så klarer meg vel bra.

Ville ikke byttet tilbake til g2!

Hva synes dere som samtalekbaliteten? Syns den er noe trøtte av og til og speaker noe av og til.

Lenke til kommentar

Måtte du ta av den plastfilmen som var på telefonen før du satt på den i glass? Er det noen negative sider ved å ta av den som er der fra før av?

Beklager sent svar,men har vært noe travelt siste døgnet :p Man MÅ ikke ta av Sony sin film,men jeg valgte å gjøre det ettersom en av kattene min greide å klorde opp ett stort område nede på den filmen, nesten rett igjennom til glasset haha. Så da flekket jeg bort Sony sin gilm før den nye kom på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...