Tåkefyrste Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Det sies at den har samme bildebrikke som denne jeg linker under. Men optikken er vel ikke helt den samme, så det er vanskelig å si hvor stor forskjell det er i bildekvalitet. Det sies at Z1 tar meget gode bilder da. https://prisguiden.no/produkt/sony-cyber-shot-hx50-175961 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Bestilte nå denne, trenger noe å "leke" med til Iphone 5s kommer :-) Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 hhmm.. netonnet sin side sier den er på lager... Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Har bestilt meg fra telenor sin nettbutikk. Bekreftet 1.10 sier de. Gleder meg veldig til å få testet ut den. Blir også min første sony tlf! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 (endret) Netonnet har den inne, min er på vei(hvit) men det følger ikke med dockingstasjon Endret 23. september 2013 av Andynator Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Har gjerne lyst til å prøve denne før jeg drar kortet altså..var innom lefdal her om dagen og såg om de hadde fått inn noen demo modeller, men nei! Mulig telenor/netcom nedi her har fått inn. Har gjerne lyst til å håndtere denne her litt før ett evt. kjøp. Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Har gjerne lyst til å prøve denne før jeg drar kortet altså..var innom lefdal her om dagen og såg om de hadde fått inn noen demo modeller, men nei! Mulig telenor/netcom nedi her har fått inn. Har gjerne lyst til å håndtere denne her litt før ett evt. kjøp. Kommer ikke før om noen dager. Men du trenger ikke prøve den først Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Se her, Sony Z1 er den beste telefonen http://www.dinside.no/923004/sony-xperia-z1 Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Noen som har bestilt på djuice som har mottatt telefonen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Noen som har bestilt på djuice som har mottatt telefonen? Ble sendt fra lageret i dag fikk jeg beskjed om. Kunne hente min i morra hos spaceworld muligens, men er selvfølgelig ikke hjemme før på søndag..og ladekrybbe følger med har jeg fått bekreftet, Lenke til kommentar
uzibjorn Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg har bestilt hos Netcom og fikk den med budbil i dag =) Jeg er dessverre ganske skuffet. Ikke av byggkvalitet, kamera eller alt det andre jeg har gledet meg til, men av en skjerm som skrus seg av når den vil og ikke vil "våkne" etter at man trykker på skjermen eller av/på-knappen.Tydeligvis ett problem: http://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-Z1/Xperia-Z1-Black-Screen-Completely-Dead-already-PLEASE-HELP/td-p/380387/page/2 Ingen av de løsningene som er foreslått i den tråden fungerer for meg. Ringer sony i morgen, om de ikke har en raskløsning så blir den sendt tilbake på dems regning. Forventer at en telefon i 5000 kr klassen skal fungere bra og ikke ta seg en blund i 5-10 min i tide og utide. Ikke for å ødelegge for dere altså, bare jeg som er litt frustrert og mildt sagt sjokkert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Prøv en fabrikk gjenoppretting? Trist å lese sånt når man får sin over helgen Endret 26. september 2013 av Mala Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 "Dinside" hadde jo også problem med sitt eksemplar Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Null problemer med min, kjempefornøyd faktisk......trodde ikke øvergangen fra htc one skulle være så stor, men det var den gitt :-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Stor, som i hendene å, eller ytelses/funksjons messig? Har du fått testet kameraet noe særlig? Hvordan opplever du skjermen? One har jo ry på seg å ha en av de beste skjermene der ute. Endret 28. september 2013 av Mala Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Den er større enn One ja, men ikke at det er noe problem. Skjermessig har jeg ingen problemer, måtte nesten hatt One ved siden av for å ha kunne sagt noe om forskjellen. Kamera har vært helt suverent :-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Godt å høre:) Du kunne ikke lagt ved noen bilder tatt med forskjellige innstillinger? Om det ikke byr på for mye jobb, kjekt å se brukerbidrag altså. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Godt å høre:) Du kunne ikke lagt ved noen bilder tatt med forskjellige innstillinger? Om det ikke byr på for mye jobb, kjekt å se brukerbidrag altså. Tror "fanboyene" får ta seg av den biten der, jeg vet hva jeg har å ser å er jeg fornøyd så tipper jeg 90 % av dere andre og er det :-) Jeg er inneforstått med at det ikke er et dedikert kompakt kamera jeg har, noe de siste 10%ene ikke gjør :-) Lenke til kommentar
uzibjorn Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Kan bekrefte at min fungerer etter en oppdatering til FW 14.1.G.1.534 =) Så nå håper jeg bare det holder seg utover! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Kan bekrefte at min fungerer etter en oppdatering til FW 14.1.G.1.534 =) Så nå håper jeg bare det holder seg utover! Så bra Du slapp å kjøre en gjenoppreting som jeg tipset om ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå