learntofly Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ser ut til at 4.3 kommer i desember. 4.4 kommer, men ingen dato klar. http://blogs.sonymobile.com/2013/11/07/on-jelly-bean-4-3-kit-kat-4-4/ Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Håper kameraet blir litt oppdatert også da, irriterer med at med automatiske innstillinger er SGS3 å foretrekke. :-(! Ellers er jeg meget fornøyd med telefonen. Men trodde denne skulle ha ett bra kamera da jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
l0mf0mgl0mbl0og Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det som forbløffer meg er hvordan Sony kan unngå å ha topp kamera når det er flaggskipet deres, og at Sony faktisk lager fotoapparat også... Snakker ingen med hverandre mellom Sonys avdelinger? Greier de ikke å hente kompetanse til å ha et bra kamera på launch? Men Sony er veldig flinke til å love og skryte da... Hvis noen husker PS3-demoen på E3 med Killzone-demoen og skrytet om at det ville ha 2 nettverksporter etc. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Dette er årets mobil... Lenke til kommentar
Morelia_ss Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Har nå Z1 og lurer på følgende : Er det ikke mulig å lage mapper i galleriet ? Savner og kunne plassere bilder jeg tar i forskjellige mapper og ikke bare etter dato. Lurer også på om det ikke er mulig å ha forskjellige varsellyder til f.eks mail, sms og slike ting. jeg får en og samme varsel på alt. Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Har nå Z1 og lurer på følgende : Er det ikke mulig å lage mapper i galleriet ? Savner og kunne plassere bilder jeg tar i forskjellige mapper og ikke bare etter dato. Lurer også på om det ikke er mulig å ha forskjellige varsellyder til f.eks mail, sms og slike ting. jeg får en og samme varsel på alt. Noen som kan hjelpe ? Varsellyder kan du stille inn separat i hver enkelt app. Gå inn i meldingsappen og gå til instillinger, så kan du sette varsel der. Samme for Hangouts, Gmail, osv. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Galleriappen til Sony er helt ubrukelig. Installerte QuickPic 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Er dere fornøyd med telefonen? Har i dag lg g2 og er knallfronøys med den men liker å bytte mobiler ofte og vurderer denne. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg har også bestilt denne mobilen og det er alltid kjekt å lese andres inntrykk. Får den ikke før på nyåret siden jeg begynner i ny jobb og valgte denne mobilen. Har noen gått fra Xperia Z til Xperia Z1 og sett om det er forbedringer på skjerm og innsynsvinkel mellom de to modellene? Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Er dere fornøyd med telefonen? Har i dag lg g2 og er knallfronøys med den men liker å bytte mobiler ofte og vurderer denne. Hei Christoffero89 Jeg er godt fornøyd med telefonen. Jeg har både LG G2 og Z1. Personlig liker jeg skjermen og størrelsen (på telefonen) til LG bedre. Men jeg liker designet og UI bedre på Z1. Men det er jo veldig gode telefoner begge 2 så jeg synes det er vanskelig å kåre en vinner. Det blir smak og behag. Lenke til kommentar
foto_12 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hei Christoffero89 Jeg er godt fornøyd med telefonen. Jeg har både LG G2 og Z1. Personlig liker jeg skjermen og størrelsen (på telefonen) til LG bedre. Men jeg liker designet og UI bedre på Z1. Men det er jo veldig gode telefoner begge 2 så jeg synes det er vanskelig å kåre en vinner. Det blir smak og behag. Hva mener du om kameraet?? Ser at mange er misfornøyd med det. Lenke til kommentar
l0mf0mgl0mbl0og Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Kameraet er kjempebra hvis det er nok lys. Hvis det er mørkt, så er det ekstreme mengder støy. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Kameraet er kjempebra hvis det er nok lys. Hvis det er mørkt, så er det ekstreme mengder støy. Jeg opplever også dette, delvis, men det er bare mens man er i kamera appen og ser bildet "live" før det blir tatt. Når bildet er tatt blir det god kvalitet på det selvom det ikke ser sånn ut fra kamera appen. Lenke til kommentar
l0mf0mgl0mbl0og Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg opplever også dette, delvis, men det er bare mens man er i kamera appen og ser bildet "live" før det blir tatt. Når bildet er tatt blir det god kvalitet på det selvom det ikke ser sånn ut fra kamera appen. I see. Jeg er jo nesten redd for å ta bilder slik det ser ut på skjermen En annen ting som er plagsomt er veldig svak wifi. Eller så er telefonen perfekt. Den er den kjappeste telefonen jeg har brukt. Veldig fin å surfe med i mørket, da det ikke er en voldsomt sterk AMOLED-skjerm. OG skjermen vises bra utendørs også Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 I see. Jeg er jo nesten redd for å ta bilder slik det ser ut på skjermen En annen ting som er plagsomt er veldig svak wifi. Eller så er telefonen perfekt. Den er den kjappeste telefonen jeg har brukt. Veldig fin å surfe med i mørket, da det ikke er en voldsomt sterk AMOLED-skjerm. OG skjermen vises bra utendørs også Jeg travet nesten på direkten tilbake til butikken etter at jeg så det. Prøv å faktisk ta bildet, og gå til album å se, så skjønner du hva jeg mener. Jeg bruker bare 4g, så jeg merker lite til svak wifi. Er det veldig dårlig? Dette må sjekkes, Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Kameraet er kjempebra hvis det er nok lys. Hvis det er mørkt, så er det ekstreme mengder støy. men til gjengjeld så får du med deg mye i mørket, uten å bruke blits. på andre telefoner så har jeg opplevd ekstremt mørke bilder når det er i et litt mørkt rom, men på z1 så ble bildene for lyse Lenke til kommentar
nnameffa Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Vurderer denne telefonen sterkt, men har dårlig erfaring med 4g - dekning på Sony Xperia Tablet Z . Har lest at det er tilfelle med Z1 også. Noen mening om dette er software eller konstruksjon? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hei! Jeg har nettopp skaffet Xperia Z1, og er på utkikk etter et bra deksel eller en bedre lomme/veske/holder til mobilen. Noen som har gode tips? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg har hatt min xperia z1 i en måned nå, og er meget fornøyd med den. Men jeg lurer litt på om jeg burde hatt mobilforsikring allikevel. Den er ganske stor og glatt, og har allerede falt i bakken flere ganger enn ideelt. Jeg sto og dusjet med den, og mistet den på badegulvet. Den fikk en liten ripe bakpå, og notification-lyset har nok blitt litt svakere, men jeg er bare glad den overlevde. Kameraet er ganske bra i manuell modus, og da særlig ved lav iso. Automodus på kamera er imidlertid litt skuffende, men jeg tror en oppdatering kan gjøre det mye bedre. Vet noen hvordan jeg kan moderere rambruken min bedre? Synes for eksempel det er irriterende at tunein radio alltid kjører i bakgrunnen når jeg sjekker programmer. Google Goggles også. Dette er jo apper jeg vil ha på mobilen min, men skjønner ikke hvorfor de alltid skal kjøre i bakgrunnen og bruke masse ram. Er det noen måte je. Kan deaktivere dette? Gidder ikke begynne å lukke dem manuelt innpå programbehandleren, for da blir jeg sånn OCD på det, og da er det no turning back 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei! Jeg har nettopp skaffet Xperia Z1, og er på utkikk etter et bra deksel eller en bedre lomme/veske/holder til mobilen. Noen som har gode tips? Bruker selv denne etter å ha prøvd litt forskjellig http://www.ebay.com/itm/TRANSPARENT-BLACK-TPU-GEL-CASE-BACK-COVER-FOR-SONY-XPERIA-Z1-2-LCD-GUARDS-/331050784461?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&hash=item4d142a16cd Du må ta den avom du skal bruke dockingen da. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå