Alejoz Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er det noen som har kjennskap til magnet ladekabel forøvrig?Jeg har sett et par på e-bay men de fleste av disse hadde fått 'dårlig' erfaring. Så derfor lurte jeg på om det var noen som kjenner til om dette blir solgt i norge? Som eventuelt kunne sendt en PM med en link eller et navn til hvor dette kan anskaffes? Prøver å google litt, men dersom jeg kan få hjelp til å gjøre det lettere hadde jeg satt stor pris på dette !;-) Det gjelder da altså kabel med samme tilkobling som Docken benytter for å minske slitasje på USB lokket ettersom Copteren gjør den for tykk(og tynn) til å passe i dock, så trenger et alternativ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Bestilte faktisk en sånn en,men om den er noe tess vet jeg ikke enda. Er på vei, håper jeg Er så pisselei av å ta av og på det gummi etuiet mitt nå. Har ikke lyst å "slite" ut den luka for usb-kabelen heller så.. 1 Lenke til kommentar
Alejoz Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ja, er litt den jeg også sliter med. Ladedocken var jo helt perfekt men det at de ikke har tatt høyde for en 1-2mm tykk skjermbeskytter gjør meg litt trist. Er jo enten ikke sjangs, eller alt for mye å gå på. Klarte å få det til med en papirbit på baksiden for å 'etterfylle', men dette er også en litt for provisorisk løsning for min del Lenke til kommentar
xdye Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er det noen som har kjennskap til magnet ladekabel forøvrig? (...) Det gjelder da altså kabel med samme tilkobling som Docken benytter for å minske slitasje på USB lokket ettersom Copteren gjør den for tykk(og tynn) til å passe i dock, så trenger et alternativ Her er løsningen jeg benyttet meg av: http://forums.hardwarezone.com.sg/79317029-post159.html Når du demonterer docken er det viktig å passe på at du skrur løs de to skruene som sitter under gummilisten bak i hvert hjørne. 1 Lenke til kommentar
Alejoz Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ja, takk jeg fant en lignende selv Tho var jeg litt for ivrig så de skruene ble ikke skrudd ut da jeg bare trodde det var hektet på på andre siden også, hehe. Men funket fjell å bare demontere den Lenke til kommentar
LMH Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Nokon som har kjøpt armband til denne? Lurer veldig på å kjøpe no, men er redd den kan bli litt stor til å ha på armen og jogge med? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Er og nysgjerrig på armband. Om noen har erfaring setter jeg og pris på å høre! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Er dere fornøyde med Z1? Lenke til kommentar
just1user Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Nei, synes ikke den er snappy nok. Tror jeg bytter den. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Er det noen som har kjennskap til magnet ladekabel forøvrig? Jeg har sett et par på e-bay men de fleste av disse hadde fått 'dårlig' erfaring. Så derfor lurte jeg på om det var noen som kjenner til om dette blir solgt i norge? Som eventuelt kunne sendt en PM med en link eller et navn til hvor dette kan anskaffes? Prøver å google litt, men dersom jeg kan få hjelp til å gjøre det lettere hadde jeg satt stor pris på dette !;-) Det gjelder da altså kabel med samme tilkobling som Docken benytter for å minske slitasje på USB lokket ettersom Copteren gjør den for tykk(og tynn) til å passe i dock, så trenger et alternativ du kan jo ta ut den som er i docken Lenke til kommentar
Alejoz Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Jepp, fant ut av det så det er gjort :-) Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Nei, synes ikke den er snappy nok. Tror jeg bytter den. Går ut fra at det var ironi? 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Z1 er den heftigste android mobilen jeg har hatt ihvertfall. Snappy til tusen Men så har jeg for vane å ikke fylle opp telefonen med piss apps også da. Endret 24. oktober 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Er dere fornøyde med Z1? Min personlige mening er at denne telefonen gir et meget solid førsteinntrykk. Byggkvaliteten er veldig bra, og hele brukeropplevelsen er super. Har ikke fått testet ut kamera så mye som jeg ønsker enda, men etter min mening og mitt bruk er dette et bra mobilkamera. Det er mulig å få bedre, men z1 ligger oppe der blant de beste. At den er vanntett er og en hyggelig bonus. Er stor forskjell å holde i konas S4 og denne. S4 er en bra telefon det og, men du får et helt annet kvalitetsinntrykk av z1. Stort sett bare subjektive meninger her, men er strålende fornøyd så langt! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Ja sony skal ha kudos for å gjøre topptelefonene vanntette. Det burde bli standard blant toppmodellene. Tipper jeg ender opp med en slik i dag. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Greit om noen hadde lagt ut noen bildeeksempler.... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Lite tips til alle med telefonen. Last ned Box-appen (samme opplegg som Dropbox), registrer deg evt logg inn med eksisterende bruker. Du har nå fått 50 GB med gratis lagring der Slik jeg har forstått det, vil du beholde de 50 GB for alltid, og ikke bare en begrenset periode som det ofte er med Dropbox. Lenke til kommentar
Alejoz Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Hei, takk for tips men en liten misforåelse, dette gjelder "box" og ikke Dropbox Se info på https://support.box.com/entries/22264368-Sony-Xperia-50gb-Promotion-Faq (Dette var selvsagt min misforståelse siden du faktisk spesifiserte det! Men la med link for info iallefall;)) Endret 25. oktober 2013 av Alejoz Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Ser ut til at det kommer mer informasjon om Z1S den 12.november:http://www.gsmarena.com/sony_to_unveil_the_xperia_z1s_in_november-news-7041.php Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Lite tips til alle med telefonen. Last ned Box-appen (samme opplegg som Dropbox), registrer deg evt logg inn med eksisterende bruker. Du har nå fått 50 GB med gratis lagring der Slik jeg har forstått det, vil du beholde de 50 GB for alltid, og ikke bare en begrenset periode som det ofte er med Dropbox.takk For tipset kan komme godt med når jeg starter på universitetet om 1,5 år. Da har nok Dropboxen jeg fikk når jeg kjøpte HTC one s gått ut for lengst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå