Gå til innhold

[Løst] Billige reservedeler til iPhone

Jolo

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har erfaring med å bestille reservedeler til iPhone på nettet? Jeg vet om ifixit men jeg mener de tar seg litt for godt betalt for delene. Jeg ser at ebay har godt utvalg, men jeg ønsker gjerne å høre erfaringer fra folk som har handlet.

Er det vesentlig forskjell i kvalitet på feks skjerm?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte en skjerm til under 200kr til min iPhone 4 fra eBay, denne fungerte ikke, jeg ga beskjed om dem til det, og de ville ha den i retur, men det koster jo ekstremt mye å sende den tilbake.

Bestiller jeg fra eBay igjen skal jeg høre hvordan de løser det hvis skjermen ikke fungerer, så jeg kan motta en ny uten å måtte sende tilbake.

Den jeg fikk var defekt, så den lyste bare hvit og ikke noe annet skjedde.

Lenke til kommentar

ifixit sine skjermer er dyrere enn mye av de du finner på f.eks ebay, men prisen gjenspeiler ofte også kvaliteten på skjermen. Jeg har sikkert kjøpt rundt 20-30 av billig-skjermene uten at jeg har hatt noe problemer med dem, en var litt skeive fester på en gang, men det fikk jeg fikset selv. Enkelte av de billige kan blant annet ha litt blassere farge og sånne ting, men om det er snakk om å fikse en gammel brukt telefon så er det ikke alltid man har lyst til og koste på den så mye heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...