Cuneax Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Nå vet vi muligens hvilken prosessor maskinen får.Info om Surface 2.0 lekket på nett Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Om den blir billigere enn den første så kan jeg faktisk vurdere å skaffe meg en slik. 1 Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 ikke så galt produkt, men neste app-butikk MÅ bli mer innholdsrik. Touch i desktop bør og optimaliseres, for "RT-sytemet" er ikke optimalisert... ssd=ja takk. Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Storartet! Gleder meg til neste generasjon. Bruker Surface RT til studiene nå og er storfornøyd. Blir nok en oppgradering, om det blir W8 eller RT kommer helt ann på prisen. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Droppet førstegenerasjonen fordi ryktene kom tidlig om at en Surface 2 kom sånn Novemberish i år. Har flere ganger vurdert det etter prisjusteringen på både Surface og Surface Pro. Men jeg syns specsa var litt for dårlige. Forskjellen på mitt Asus Transformer Pad TF300 og Surface ville egentlig bare vært OSet. Og skal jeg har et nytt nettbrett så skal det være noe bedre enn det jeg har. Så en Surface 2 Pro med Hashwell og bedre batteritid høres fristende ut, men det kommer an på prisen selvsagt. Surface 2 med det jeg vil anta blir Tegra 4 er veldig aktuelt om prisen blir sånn 4000kr. Lenke til kommentar
iStalkPhoto Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Surface RT er uinteressant sammenlignet med Surface Pro. Når Surface Pro kommer med Haswell, da skal jeg faktisk putte pengene på bordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg