Danielbil Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Hei. Jobber for et lite firma. Og vi har desverre ingen logo. Lure så på om noen ville lage et par skisser til oss? Firmaet heter Brøstad bil AS. Så dette må være med i logoen. Utenom det er det ganske frie tøyler. Er på utikk etter en enkel logo uten mye stærsj. Firmanavnet i en fastnøkkel eller noe sånn enkelt. Men vær kreativ å prøv litt forsjellig I første omgang hadde vi ikke sett for oss annet en heder å ære som betaling. Dersom skissene er veldig brae og vi kommer til å bruke det så kan det vanke et aldri så lite honorar. Edit: Selvfølgelig blir det belønning til noen som kommer opp med et brukbart eksemplar. Send skisser på mail til: [email protected] Mvh Daniel Sørensen/Brøstad bil. Endret 4. september 2013 av Danielbil Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Brøstad Bil? Jeg har en liten bil som trenger reparasjon, ikke noe avanasert. Bare litt småtteri, noe karroseriskader, litt rust her og der. Tenkte kanskje dere kunne reparere bilen min gratis? Hvis dere gjør det, så vil jeg anbefale dere til alle mine venner. 8 Lenke til kommentar
Danielbil Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Mot et mindre honorar, så kanskje Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Mot et mindre honorar, så kanskje Jeg hadde tenkt heder og ære som betaling, men dersom bilen blir veldig bra så kan det vanke et aldri så lite honorar. 5 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Dere er jo et firma så jeg synes ærlig talt dette er en kjip måte å prøve å lokke noen til å gjøre dette for dere gratis eller muligens for det aldri så lite honorar som du så pent kaller det. Lenke til kommentar
Danielbil Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Om vi velger å bruke et eksemplar så vanker det seff belønning. 500-1000 lapp må da være greit for en par times arbeid? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Hei og velkommen til forumet. Vil ikke si at dere er et lite selskap, og dere har greit med likvider Har dere et reklamefirma som lager klistremerker for dere ?, de fikser en logo som ikke koster skjorta. Har dere ikke det kan jeg anbefale Autosign.no, bruker de selv i mitt firma og de er rimelige. Endret 4. september 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå