srine Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Jeg har akkurat fylt atten år og tenkte jeg skulle stemme i år. Men hva er det egentlig valgløftene til de forskjellige partiene er i år? Jeg vet egentlig ikke så veldig mye om politikken til de forskjellige partiene og har ikke fulgt så mye med på TV heller, så jeg lurte på om det er noen som vet hva valgløftene 2013 er så jeg kan få et bilde av hva de forskjellige partiene står for? Takk for svar :-) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Det finnes en kort gjennomgang på Ekstra-delen til Hardware.no, her. Men det er hovedsaklig om teknologi. Ikke at teknologi er uviktig da, det er særsviktig for fremtiden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Du må ikkje tenke så mykje på løftene, fordi dei blir brutt uansett. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg har akkurat fylt atten år og tenkte jeg skulle stemme i år. Men hva er det egentlig valgløftene til de forskjellige partiene er i år? Ren løgn, fra ende til annen! 1 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg har akkurat fylt atten år og tenkte jeg skulle stemme i år. Men hva er det egentlig valgløftene til de forskjellige partiene er i år? Jeg vet egentlig ikke så veldig mye om politikken til de forskjellige partiene og har ikke fulgt så mye med på TV heller, så jeg lurte på om det er noen som vet hva valgløftene 2013 er så jeg kan få et bilde av hva de forskjellige partiene står for? Takk for svar :-) Har du noen hjertesaker? Jeg deler ut flygere til folk hver kveld, og her er i alle fall det Venstre vil gjøre om de får nok støtte av velgerne til å gjenomføre det: http://www.venstre.no/files/sentralt/valgmateriell/2013/flyer_31_punkter.pdf Saken er at hvorvidt de klarer å holde valgløftene sine beror på hvor mye støtte de får i form av stemmer, samt hva de klarer å forhandle seg til i forhandlingene med andre partiene etter valget. Noe vil de få til, andre ting ikke. Dersom Venstre skal klare å holde sine løfter, så trenger de nok stemmer til å klare å gjenomføre dem. Fattigdomsbekjempelse er blant de viktigste punktene, samt føre en miljøvennlig, sosial og liberal politikk. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det finnes en kort gjennomgang på Ekstra-delen til Hardware.no, her. Men det er hovedsaklig om teknologi. Ikke at teknologi er uviktig da, det er særsviktig for fremtiden. Den oversikten var god!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå