smort1 Skrevet 4. september 2013 Rapporter Del Skrevet 4. september 2013 Høvringen!(4) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 4. september 2013 Rapporter Del Skrevet 4. september 2013 No fekk eg jækla lyst til å reisa til fjells Nydeleg terreng dette her! Flott formidla Svein Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2013 No fekk eg jækla lyst til å reisa til fjells Nydeleg terreng dette her! Flott formidla Svein Takker, Magnar! Ja, nå er det akkurat riktig tid for en fjelltur. Magisk å oppleve slikt "ubesværet" terreng, iallefall for en som er mest vant til de bratte fjellsider.... Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 4. september 2013 Rapporter Del Skrevet 4. september 2013 Det fikk jeg å det skal jeg snart reise til fjells flott bilde Svein. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2013 Det fikk jeg å det skal jeg snart reise til fjells flott bilde Svein. Takker, Kai Petter! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. september 2013 Rapporter Del Skrevet 4. september 2013 Nydelig natur dette !! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. september 2013 Rapporter Del Skrevet 4. september 2013 Flotte høstfarger og nydelig landskap. Fin komposisjon. Mvh Melvin Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2013 Nydelig natur dette !! Takker, Terje! Flotte høstfarger og nydelig landskap. Fin komposisjon. Mvh Melvin Takker, Melvin! Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 DAGENS BILDE: Det har blitt mange flotte landskapsbilder fra deg denne sommeren, Svein. Og her sitter det meste som et skudd: Stien leder både fjellgeita og øynene mot fjellet i horisonten, et spredt skylag som speiler områder med lav og blått vann mot blå himmel. Det er nesten så jeg får lyst til å ta en fjelltur selv Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 DAGENS BILDE: Det har blitt mange flotte landskapsbilder fra deg denne sommeren, Svein. Og her sitter det meste som et skudd: Stien leder både fjellgeita og øynene mot fjellet i horisonten, et spredt skylag som speiler områder med lav og blått vann mot blå himmel. Det er nesten så jeg får lyst til å ta en fjelltur selv Takker, så mye HelloKjersti! Det går no mest i natur, fortiden! Kjekt at andre også synes det er fint! Artig å bli satt "pris" på, ja! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Hei, SveinMM. Dette bildet er virkelig flott og viser et populært fjellområde med en detaljrikdom man ikke alltid opplever ! Jeg får fjell-lengsel ! Gratulerer så mye med Dagens Bilde ! Jeg håper å få se flere bilder fra vårt lands storslagne natur ... . Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Hei, SveinMM. Dette bildet er virkelig flott og viser et populært fjellområde med en detaljrikdom man ikke alltid opplever ! Jeg får fjell-lengsel ! Gratulerer så mye med Dagens Bilde ! Jeg håper å få se flere bilder fra vårt lands storslagne natur ... . Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker, Albert! Er nok en stor sjanse for at det kommer flere, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg