AnonymDiskusjon Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hei folkens. Jeg har begynt på videregående og sliter litt med å få meg venner. Jeg har blint grunnleggende kjent med noen og til dels lemmet inn i en gjeng, men jeg føler ikke jeg kan slå meg løs og vise mitt egentlige jeg. Jeg vet jeg har mye å by på, men jeg klarer det bare ikke. Dette kan til dels skyldes at jeg føler at jeg har en veldig frekk personlighet. Min humor er sarkastisk og ofte ganske, ja ... jeg tror spottende er det rette ordet. Dette er ikke noe jeg kan forandre på, siden det er den jeg er, men jeg tør ikke å vise den fram i frykt for å støte mine få "venner" fra meg. Jeg har også mistanke om at det kan være den andre personen har skyld i det, men det virker ikke slik når jeg føler det går galt igjen og igjen. På den annen side får jeg jo aldri venner hvis jeg ikke viser frem hvem jeg er. Har riktignok prøvd noen ganger, men da har det bare endt kleint pga. min usikkerhet. Kan tenke meg de på denne skolen ser på meg som en weirdo, noe som sårer da jeg aldri har følt noe lignende før. Jeg er en veldig sjenert person, og det har jeg alltid vært. Har aldri trivdes sammen med flere personer om gangen. I de senere årene har jeg bare blitt mer oppmerksom og merket konsekvensene på sjenansen. Selvtilliten min er stor på omtrent alle områder UNTATT det sosiale. Jeg er pen og lynende intelligent, men nå føles det faktisk ikke slik lenger. Det virker som min største trøst holder på å rakne. De siste få årene har jeg praktisk talt vært venneløs. Jeg hadde to venner som jeg aldri var med på fritiden, og jeg tror denne mangelen på venneskap kan ha ført til min manglene sosiale erfaring. Jeg aner rett og slett ikke hva ungdommer finner på nå til dags, og er innlysende nok ganske usikker på dette området generelt. Hver kveld går jeg til sengs og føler meg i stand til å gjøre hva som helst, men neste morgen føler jeg meg bånn i bøtta. Anonymous poster hash: 3bf4d...039 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Er jo forsatt ganske tidlig i året da. Delta på fest/treff osv, lettere å bli kjent med folk slik i min meining. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå