Cuneax Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 HDMI 2.0 har ville egenskaper.Framtidens HDMI avslørt Lenke til kommentar
Mightyers Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Er vell ikke akkurat noe nytt med HDMI-kabler som støtter 4K/UHD? Monster har lenge hatt kabler som støtter dette. Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Er vell ikke akkurat noe nytt med HDMI-kabler som støtter 4K/UHD? Monster har lenge hatt kabler som støtter dette. Det er heller ikke det som er nyheten, nyheten er at standarden nå er offisiell. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Jeg håpet på 4k/UHD med 100/120hz i HDMI 2.0 spesifikasjonen, men men.. Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Fantastisk! Da er i allefall èn standard klargjort... Så var det video-formatet da, komprimerings-standarder, avspillere, disc-formatet(!), og ikke minst båndbredden som skal til for å streame hele sullamitten! Til nå må man kjøpe seg en boks, som jeg tror ikke finnes i norge ennå, eller bruke det som er innebygd i tven.. kjenner jeg industrien rett, er innebygde funksjoner alltid super-elendige på begynnerstadiet. Kjøper man 4K i dag, blir det som å kjøpe den første generasjonen med flyvende biler, de har feil, mangler, utablerte standarder, er upraktiske, ser fæle ut, og koster skjorta + litt til! Da kjøper man heller en Ferrari (som man vet funker og er konge), eller kjøper en rimeligere, og bedre flyvebil noen år senere! Cnet og andre peker på disse "åpenbare manglene" i sine tester, men nekter ikke for at 4K er kult.... bare utviklingen kan ta fårt snart! Husker Bluray gikk megatregt og "ingen" visste hva det var før mer enn over 2 år etter at det kom! Krangler om HDDVD eller Bluray! Come on world! - i midlertid godt å se at de har godt for hdmi. Nøkternt. Mer nøkternt enn to-stk hdmikabler som tidligere er blitt brukt hos en eller annen produsent... Lenke til kommentar
Bjoern89 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg var å kjøpte HDMI kabel i går på 5 meter. Hadde en overføringshastighet på 10.2Ghz og den var da kompatibel med både full HD og 4K. Selvsagt vil en bedre hastighet være ønsket, men vanlig HDMI kan også benyttes til UHD. Lenke til kommentar
fRdz Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg håpet på 4k/UHD med 100/120hz i HDMI 2.0 spesifikasjonen, men men.. Enig.. blir litt labert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg