Gå til innhold

Registrere nøkkel på DVD-utgave av The Sims 3 på Steam

Anbefalte innlegg

hei.

jeg har akkurat fått the sims 3 tileggs pakke på dvd, og jeg har alle de andre the sims på steam.

jeg prøvde å legge til spill på steam å taste inn nøkkel koden, men det virket ikke.

er det ikke noe mulighet for å få dvd spillet inn på steam å spille med alle??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det står at den kan aktivere på orgin, men orgin og steam er jo ganske likt så burde da funke på steam å.. har orgin med ikke noen the sims der

Eneste som er "lik" er at de er spill klienter. Ellers er de fullstendig forskjellig på alle måter, annet selskap og alt. Steam vet hva de driver på med, sånn ca. Mens Origin i den tilstanden den er i nå suger.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Eneste som er "lik" er at de er spill klienter. Ellers er de fullstendig forskjellig på alle måter, annet selskap og alt. Steam vet hva de driver på med, sånn ca. Mens Origin i den tilstanden den er i nå suger.

ja jeg kan ikke si jeg er så veldig inponert av orgin, så har kunn 1 spill på den..

Lenke til kommentar

Da er det jo synd på deg at Origin er innført med tvang, på samme måte som Steam. Du kan like gjerne venne deg til det med en gang.

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha alt samlet og har en expansion i fysisk format og resten på Steam, så tror jeg det enkleste er å registrere alt sammen i Origin. Så vidt jeg vet har EA ordnet det sånn at det du har kjøpt på Steam også kan aktiveres på Origin.

Eventuelle diskusjoner om Origin som tjeneste kan vi ta andre steder. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...