fotballSpillerenCharlotte Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 jeg har trent fotball siden jeg var 6 år og helt til nå (blir 16) jeg pleier å trene fotball 3\2 ganger i uken + en trenngsøkt selv. jeg har ikke de største puppene i verden og vil helst ikke miste det lille jeg har. går det ann at jeg trener vek alt puppene min om jeg begynner å trene mer og harere? Lenke til kommentar
roaldhansen100 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 tror ikke det skal være mulig. når du ikke er eldre enn 16, så er kroppen din fremdeles i utvikling. så lenge du spiser sunt og variert, så kommer puppene til å utvikle seg slik som de skal. du klarer ikke å trene vekk puppene, med mindre du slutter å spise. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Neppe. Med mindre du blir anorektiker. Elsk dine pupper som dem er, og tren med måte! Lenke til kommentar
aomt Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Du kan godt trene hardere. Spis litt meir, så går det bra. Så lenge du går ikkje ned i fett %, vil puppene holde seg ved like/bli større.Meir trening = meir mat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå