harveyspecter007 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Skal på mitt første jobbintervju i neste uke og lurer på om noen vet hvor mye lønna er? Søkte litt på nettet og fant ut at det er 95kr timen, men det var i 2005.. Hvis ingen vet lønna på elkjøp men vet lønna på expert eller andre steder så bare si det Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Er nok ikke 95 kr nei, tipper rundt 140 kanskje. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 126 tror jeg det var i 2012. Men de har mange bonusordninger som er ganske lett og oppnå. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 spørs jo på stillingen, selgere og lagerfolk får ca 140kr timen her i østfold iallefall Lenke til kommentar
empetre Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ca 140kr. Er nok provisjon på å selge betalingsutsettelser og strømavtaler Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Lønna er noke som du kan/må forhandle deg fram til. Elkjøp har sikkert ei intern ordning som dei bruker som utgangspunkt for å sette lønna, så du vil nok få eit tilbud basert på dette. Mest sannsynlig vil også lønna variere med kvar i landet du jobber, kor gammal du er, antall år med arbeidserfaring osv. Etter at intervjuet er ferdig så vil du kunne få tilsendt eit jobbtilbud, der skal det også følge med kva dei tilbyr i lønn. Dersom du synest lønna er lav, eller du på andre måter meiner at du bør ha høgare lønn så har du anledning til å komme med eit motkrav. Dette motkravet vil då enten føre til at du setter degsjølv og arbeidsgiver inn i ein forhandlingsposisjon, eller så vil ikkje arbeidsgiver godta mottilbudet slik at du då må enten takke nei til jobben, eller ta jobben med den lønna du har blitt tilbydt. Når det gjeld akkurat elkjøp så har eg ein mistanke om at dei ikkje vil bruke tid på lønnsforhandlinger. Så det vil ikkje overraske meg om elkjøp heller sattser på middelnådige ansatte som takker ja til lav lønn, enn at dei vil strekke seg for å få gode ansatte. Dersom dette er din fyrste jobb så må du gjere nokon taktiske valg, mest sannsynlig vil det være fornuftig å takke ja til jobben uansett. Då kan du ved neste jobbintervju vise til arbeidserfaring og dermed bruke det som argument for å få høgare lønn i din neste jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå