AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Om det er forstyrrende å tenke på?? Det er helt jævelig å tenke på!! men hver gang jeg bryter kryper jeg tilbake igjen fordi jeg er så glad i han og savner han sånn. Begynner å bli redd for at jeg elsker fyren... ( Anonymous poster hash: 816ca...c83 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Prøv å tenk mye på det negative (som jo er jævlig negativt) og fokuser på det. Kanskje om du funderer hardt nok så finner du ut at dette er teit og du kommer ut av tankesettet du er i nå. Lykke til! Et ultimatum kan være på sin plass her. Endret 5. september 2013 av Krokanrull Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Du gjer jo han allereie alt det han vil ha, kvifor skal han då gå med på å gå med på ein dårlegare deal? Wow. Jeg håper da inderlig det ikke er slik at menn går inn i forhold kun for å få ha sex med den aktuelle kvinnen? Hvordan er ett forhold en dårlig deal? Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Wow. Jeg håper da inderlig det ikke er slik at menn går inn i forhold kun for å få ha sex med den aktuelle kvinnen? Hvordan er ett forhold en dårlig deal? Det er vel ikke nødvendigvis en dårlig deal for alle menn, men i hovedsak for denne mannen vi snakker om her. Ut ifra hans prioriteringer (slik jeg forstår de - som da er sex), så vil et forhold fjerne flere av godene hans, i bytte mot andre goder, men OGSÅ negative ting. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Sunneste og beste her er vel å bare "break it off"? Slutt på greia. Hevn og dritt skaper bare mer drama og mer suppe. Det har du selvfølgelig rett i, og forslaget mitt var bare sånn halvseriøst. TS: Du kommer forhåpentligvis til et punkt der du klarer å ta en avgjørelse rundt dette. Personlig hadde jeg ikke orket å være i din situasjon uten å ta noen grep (stille et ultimatium, funnet meg noe annet på si, oversett fyren totalt eller som Krokanrull sier kuttet han helt ut). Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Jeg lurer på å begynne ligge med X'en igjen.. Jeg vet han ikke liker x'en min som jeg har god kontakt med.. På tide han kjenner hvordan det føles! Blir bare drama dette.. Anonymous poster hash: 816ca...c83 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Så du skal begynne å ligge med ex'en din, bare for å gjøre han sjalu? Wtf. Tviler på at han bryr seg nevneverdig. Forteller deg sikkert noen fraser, bare for å ha litt ekstra mus. Men betyr ikke at han bryr seg. 1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Han vil sikkert elske deg kjempemasse viss du byrjar å ha sex med andre folk. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Han vil sikkert elske deg kjempemasse viss du byrjar å ha sex med andre folk. Hvis han vil ligge med andre må vel jeg få det og? Kanskje han innser at jeg faktisk går videre uten han. Anonymous poster hash: 816ca...c83 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Om du vil ligge med andre er det din sak. Men ikke ligg med andre for hans skyld i et forsøk på å omvende han. Det blir for dumt. 4 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hvis han vil ligge med andre må vel jeg få det og? Kanskje han innser at jeg faktisk går videre uten han. Viss det hjelp DEG til å innsjå at du må gå vidare, so er det greitt. Men det vil ikkje få han til å innsjå ein drit. Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Det er så forbasket vanskelig å få dette mennesket forelsket i meg! Har jeg rotet meg borti en god gammeldags dritsekk? Hva i all verden er det du vil med denne fyren? Er det bare et rent seksuelt forhold, altså null forpliktelser utover eksklusiv sex? Eller er det et fast forhold du ønsker? Beklager, men du har malt deg selv inn i et hjørne her. Kjære jente, for å unngå at du kjører deg selv i grøfta, og at du gjør altfor mye irrasjonelt (som f.eks å la x'en din høvle over deg for å gjøre "typen" din sjalu), kutt ut dette "forholdet" du har. Han er ikke interessert i noe mer enn bare ren sex med deg, og kanskje et venneforhold. Du gir ham alt han vil ha, du setter ingen grenser, og det er klart han utnytter dette og samtidig høster frukter av andre hunkjønn han kommer over. Av og til må man bare innse nederlaget. Du kan håpe, du kan drømme, du kan tro. Men slik jeg får inntrykk av din situasjon og den typen du har rotet deg bort i, er det ikke noe håp. Hadde han vært dedikert, ville dere hatt et skikkelig forhold nå. 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Så er det ingenting jeg kan gjøre?Er det ingen lure triks jeg kan bruke?For jeg har virkelig prøvd mange ganger å holde meg unna han. Men jeg er alt for svak for han. Savner han alt for mye og sprekker hver gang Jeg er av de jentene som aldri forelsker seg. Så når jeg først gjør det så setter det seg skikkelig Og føles veldig veldig rett. Anonymous poster hash: 816ca...c83 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 trodde det var sånne gutter jentene likte :s Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Så er det ingenting jeg kan gjøre? Er det ingen lure triks jeg kan bruke? Nei, det finnes ingen lure triks du kan bruke. Eller, du kan jo få ham til å forelske seg skikkelig i deg. Men for å gå rett på sak: det toget har gått. Har han ikke forelsket seg i deg til nå, kommer han aldri til å gjøre det. Du klarer aldri å tvinge ham til å gå inn i et fast forhold med deg. Du kan eventuelt kutte ut all prevensjon og satse på å bli gravid, men jeg tror ikke akkurat han vil være så særlig positivt innstilt til akkurat det... Jeg kjenner hverken deg eller denne fyren, så jeg må bare basere oppfatningen min på inntrykkene du gir. Jeg skjønner utmerket godt at du er frustrert, blir forelska, og aller aller helst vil at han skal bli bare din. Been there, done that (bortsett fra at jeg var gutten og hun jenta, selvsagt). Frustrerende, og et evig jag etter å få motparten med på laget. Nederlag på nederlag, og mer og mer desperasjon. Og en vanvittig skuffelse når man innser at slaget er tapt. Det føles da som om verden aldri skal bli bra igjen. Men det går over. Floskelen "there's plenty more fish in the sea" stemmer faktisk. Det er ikke plenty sjeler man forelsker seg i. Det er likevel mange man møter på opp gjennom livet, og før eller siden dukker svært sterke kandidater opp. Og neste gang håper jeg du kan få øynene opp for de snillere guttene. Dere jenter har en egen evne til å gå for "bad boys", og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært hobbypsykolog for de av dere som har røket på en smell på disse. Og så en ny smell, og enda en ny. Gjør deg selv en bjørnetjeneste: move on! Denne typen er tydeligvis ikke noe å samle på. Om du skal fortsette med ham vil du sannsynligvis ende opp som et vrak.Og det kan jeg love deg at du IKKE har lyst til... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Så er det ingenting jeg kan gjøre? Er det ingen lure triks jeg kan bruke? For jeg har virkelig prøvd mange ganger å holde meg unna han. Men jeg er alt for svak for han. Savner han alt for mye og sprekker hver gang Jeg er av de jentene som aldri forelsker seg. Så når jeg først gjør det så setter det seg skikkelig Og føles veldig veldig rett. Anonymous poster hash: 816ca...c83 Lure triks? Altså, forelskelse er noe som skal komme naturlig, det skal ikke påtvinges, manipuleres eller utnyttes. Det er aldri behagelig å måtte erkjenne at forelskelsen kun går en vei, og selv om jeg og mange andre vet hvor desperat man kan bli i sitt forsøk på å få vedkommede til å falle for seg, så er det liten til ingen vits i å kaste bort tiden din på denne fyren. Nei det er ikke lett å "bryte" med folk man er forelsket i, men du må ha såpass respekt for deg selv at du ikke dilter etter denne fyren og lar han gjøre som han vil med deg, for det er nettopp det du gjør. Har hatt de følelsene du beskriver opptil flere ganger selv i løpet av livet mitt, og har vurdert drastiske tiltakt opptil flere ganger, men vet du hva? Livet går videre, jeg har vel "mistet" 2 sjelefrender allerede, men per dags dato er jeg i et forhold med en samboer som ville snudd verden på hodet for meg, og etter å ha vært i et forhold hvor jeg følte at jeg var den som måtte gjøre alle ofrene, så er det utrolig behagelig å endelig ha funnet noen som møter meg på halvveien. Drit i denne fyren, og finn heller en som verdsetter tiden du bruker på han, som verdsetter alt ved deg, og som har sex med deg for andre grunner enn kun å få seg litt "action". 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Hvordan går jeg frem? Hva skal jeg si? Jeg vil ikke såre og jeg vil han skal vite jeg er glad i han.. Hva kan jeg gjøre for ikke å gå tilbake til han? Jeg har ikke så mange andre å henge med. Og det siste året har jeg kun tenkt på denne fyren. Klarer ikke tenke/drømme om noen andre blir så utrolig trist av dette. Anonymous poster hash: 816ca...c83 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Han har jo helt klart såret deg, så hvorfor skal du "pakke det inn"? Si eksakt hvorfor du bryter med han, og IKKE, la deg bli "lurt" igjen. Si det du skal si, og la det være med det. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå