Arodem Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Var redde for skandaler over kontroversielt innhold. Les hele saken Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Synd. Fint for Sony, men jeg likte Heavy Rain veldig godt, og det hadde vært knall om flere fikk spilt det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Dem som avslo Heavy Rain hadde vel også avslått The Last of Us dem da. Siden det er et barn som faktisk dør i starten... Men spill hvor en skjærer strupen på folk osv det er helt fint...helt normalt det. 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 USA er ganske sært sånn. En brystvorte f.eks på TV skaper mediastorm og er mye verre enn massedrap, blod og døde mennesker. 4 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Ja det er ekstremt snodige holdninger der borte. Norge er et molbo land til tider, men jeg er glad jeg er født og oppvokst her. 1 Lenke til kommentar
Crext Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 En får ikke gode spill ved å sensurere ting en anser som tabu. Tror nok de fleste "store kanonene" tar opp ubehagelige temaer, kan nevne MSG4s barnesoldater fra psykiske lidelser (alle bossene), MGSR's syn på en verdensøkonomi avhengig av konstant krig, Bioshock Infinite's (spoiler?) "kidnapping" av barn, osv. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hadde forstått Microsoft hadde spillet gått ut på å kidnappe barn. Men slik det var i Heavy Rain ser jeg ingen skandalepotensiale. Lenke til kommentar
Samma fuh Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Dem som avslo Heavy Rain hadde vel også avslått The Last of Us dem da. Siden det er et barn som faktisk dør i starten... Har en datter selv, og selv etter 3 gang jeg ser den scenen får jeg en klump i halsen, første gangen kom det vel en tåre også Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 "Skusepillerne Ellen Page (Juno, Inception) og Willem Dafoe (Boondock Saints, Spider-Man) er to av skuespillerne som låner sine talenter til spillet." Hahahaha På tide å begynne med korrekturlesing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå