Kluvert Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hei, håper det er riktig tråd.. Om noen dager skal jeg fjerne fjellet i hagen. De som skal gjøre det skal sprenge og kjøre det vekk. Det jeg lurer på er hva jeg skal passe på når selve kontraktet skal skrives. Har ikke vært borti det før ern det noe spesielt man må huske å få på det papiret? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Ansvarsforhold på skader som kan oppstå på bolig og eiendom i forbindelse med sprengningen bør være klart spesifisert i kontrakten. 1 Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Ansvarsforhold på skader som kan oppstå på bolig og eiendom i forbindelse med sprengningen bør være klart spesifisert i kontrakten. Ja det er veldig lurt takk Bond007,det skal noteres Lenke til kommentar
bas Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Og det gjelder ikke bare egen bolig og eiendom, er det nabobebyggelse i nærheten må det forsikres mot skader der også. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Alt etter størrelsen på fjellet kan det bli veldig mye masse, huser ikke tallene helt, men om sprenger 1 kubikk får du 3 kubikk masse eller noe slikt. Uansett, sprengingen er ikke den dyreste jobben om det er litt størrelse, det er bortkjøpringen og deponeringen. Kan være greit å være obs på hva denne delen koster. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Alt etter størrelsen på fjellet kan det bli veldig mye masse, huser ikke tallene helt, men om sprenger 1 kubikk får du 3 kubikk masse eller noe slikt. Uansett, sprengingen er ikke den dyreste jobben om det er litt størrelse, det er bortkjøpringen og deponeringen. Kan være greit å være obs på hva denne delen koster. Prisen har vi blitt enige om. Regner med at det blir skrevet in i kontrakten. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Og det gjelder ikke bare egen bolig og eiendom, er det nabobebyggelse i nærheten må det forsikres mot skader der også. Ansvarsforhold på skader som kan oppstå på bolig og eiendom i forbindelse med sprengningen bør være klart spesifisert i kontrakten. Sitter og tenker hvordan kunne jeg skrevet det litt ordentlig ,noen ideer? I tilfelle hvis ikke det står i kontrakten.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ditt neste innlegg bør være episk! Forøvrig må dere ha en paragraf om pris ved uforutsette hendelser. IIrc så kan håndtverkere legge på opptil 15% på opprinnelig prisoverslag uten forvarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå