Skipstrixy Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Jo... Det kunne faktisk det. http://www.kjendis.no/2013/09/03/kjendis/charterfeber/tv3/blogg/rosablogg/29055600/ Jeg blir direkte flau av å være norsk. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Gah, hvordan de hele tiden diller med håret er kanskje det verste. Orket ikke se med lyd. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 "Jeg var dritsur. Det ser du jo på klippet, ler Rannveig, som for ordens skyld fikk bagasjen senere den dagen." Nei, det var faktisk ikke verd å se det med lyd, ble ganske dårlig... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 synes det er flott med litt virkelighet på tv'n jeg,ikke bare tant og fjas som aldri kunne ha skjedd på ekte Lenke til kommentar
TheBeliever9 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 har lyst å ha analsex med henne som er chubby Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 har lyst til å ha vanlig sex, jeg. med hvem som helst i grunn, jeg er desperat Lenke til kommentar
TheBeliever9 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 liker å ha vanlig sex og me henne, men tanken på rumpehullet hennes tenner meg jeg er og så desperat og vil ha sex me alle Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 hahahahahaha! en art for seg selv! my god. dør av latter. håper for hennes del at programmet gjør ho sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå