Albert Andersson Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Morgenlys over lunden ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Flott morgenstemning du har fanget her. Høy flott himmel, men jeg lurer på om du kanskje skulle tatt med litt til av åkeren i bunn? Mvh Melvin Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Flott morgenstemning du har fanget her. Høy flott himmel, men jeg lurer på om du kanskje skulle tatt med litt til av åkeren i bunn? Mvh Melvin Hei, Melvin Aasum. Takk for hyggelig kommentar og konstruktiv kritikk. Du har alldeles rett, - åkeren har fått for liten plass i bildet ! Jeg så at motivet kunne ha et visst potensiale, men jeg var ikke helt fornøyd med bildet. Jeg var mest opptatt av himmelen, for den skiftet farger og formasjoner kontinuerlig. Dermed glemte jeg nok å gi åkeren plass nok til å skape balanse i bildet. Takk skal du ha for at du tok deg tid til å gi meg et godt råd !! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Fine skyer over et vakkert landskap! Bra utsnitt! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Fine skyer over et vakkert landskap! Bra utsnitt! Hei, SveinMM, og takk for hyggelig kommentar ! Et noe urolig skydekke opplyst av en smal stripe sollys, skapte et fascinerende "lysshow" over det vakre kulturlandskapet. Slike opplevelser er verdifulle ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg