879897 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Jeg blir gal! Har endelig møtt en fantastisk mann! For å gjøre en lang historie kort, møtte vi på en lokalfest. Han er en god venn av min søster og hennes mann. Han var veldig interessert og han klarte å sjarmere meg i senk. Dessverre hadde jeg kjæreste på den tiden, så det ble ingenting. En mnd senere ble det slutt. Denne mannen tok da kontakt med meg og vi utvekslet nr. Han bor ett stykke fra der jeg bor så det ble ingen møte før en konsert vi begge skulle på. På konserten ble det flørting og det hele endte i ett kyss. Etter det stoppet kontakten litt opp. Uka senere møttes vi igjen på samme fest. Jeg falt rett og slett pladask for han. Han var så god! var med meg hele kvelden kyssa og klemte meg foran alle vennene sine. Virka ganske stolt av å være sammen med meg. Når kvelden nærmet seg slutt havnet vi til sengs! Beste sexen jeg noen sinne har hatt! Han har nå flyttet til en annen by for å fullføre det siste året i utdanningen, så er bare for ett år. Han ville møte meg før han flyttet men det passet aldri for oss begge. Kontakten stoppet litt opp etter han flyttet, men han har nå tatt den opp igjen. Jeg får fine meldinger om at jeg er så fin og deilig, og er mye flørting. Det har den siste tiden vært ganske jevnlig. Vi bytter på å ta kontakt for virker som ingen av oss vil være den som er mest ivrig. Men er han som desidert virker mest keen! Og om vi ikke har hatt kontakt på 3 4 dager vet jeg han tar den opp igjen. Nå til helgen hadde vi snakket på meldinger hele lørdagen og jeg var lykkelig for at han var så interessert. Begge skulle ut på byn, ( i hver sin by) og vi tulla med at vi begge var litt sjalu. Men så klarte jeg jo selvfølgelig å skrive en fylle melding der jeg skrev at jeg hadde mistet mobilen min og lommeboken, noe som jeg faktisk hadde. (sendte fra facebook, med mange skrivefeil) Jeg sendte også en melding til der jeg spurte hvorfor han ikke svarte meg, og på toppen av verket sendte jeg en melding der jeg skrev jeg var blitt edru, og skulle ikke plage han mer.. Nå har det gått 3 dager, ikke en ord fra han eller meg... Har jeg ødelagt alt?? Jeg er så betatt, tenker på han hver dag! Han bor kun 3 timer fra meg og hjemplassen hans er i nærheten av meg så han skal komme hjem i helgene for å besøke familien og for å spille på det lokale fotballaget. Han er 22 år jeg er 19 år. Men jeg har egen leilighet og er klar for at han skal komme til meg når som helst.. Hva er det han vil? hvorfor skal han ha kontakt med meg om han ikke er interessert? Han bor jo i en annen by så kan jo ikke være sex han er ute etter, det klarer han vel å skaffe seg der han er. Og hvorfor holde kontakten hvis han ikke har tenkt å komme hjem til meg? Hva tror dere han tenker? Kan jeg skrive noe til han nå? Eller er løpet kjørt? Håper virkelig ikke det. For jeg er gal etter han. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Litt feilpost der, se under... Endret 3. september 2013 av Iguil Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Mange gode spørsmål. Du har ikke hørt noen verdens ting? Ikke svar på direkte spørsmål? Det var ganske rart, vil jeg si.. Hvis jeg faktisk var genuint interessert i noen ville jeg personlig hatt en relativt høy terskel for hva jeg taklet av "mas". Ville vel ikke akkurat tatt det negativt liksom. Når det nå har gått 3 dager nå kan du vel alltids prøve med et "hei, skjer?" eller noe dere vanligvis prater om? Eller "Skal vi møtes når/hvis du kommer i helgen?" eller tilsvarende. Fravær av svar her eller unnvikende svar vil vel egentlig indikere manglende interesse slik jeg vurderer det. Hvis han skal spille fotballkamp på en stadion ellerno kan du vel bare møte opp og si hei? Regner med du merker ganske fort om det er fravær av interesse, svadaunnskyldninger for manglende svar eller lignende. Du kan eventuelt bare "tilfeldigvis" gå forbi fordi du har vært hos noen i nærheten eller noe lignende shit, hvis du ønsker det. Edit: Har lest de andre postene dine, og ser jo at det er litt vingling. Så kan godt hende det tross alt er bedre å gi opp, men for all del prøv litt til hvertfall. Du er sikkert en flott person som mange ville ha ønsket å være sammen med. Det kan være farlig å bli alt for "besatt" av èn person når det er så tidlig og spesielt om ting virker så uvisst som jeg får inntrykk av. Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Ikke meningen å være frekk her, men dette tenker du for mye over TS. Ta tak i det, si beklager for tullet, og gå videre. Er han ikke villig til det sier det vel mest om han. Endret 4. september 2013 av fiskerdigg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå