sedsberg Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Først info om maskina. 6stk. 500GB harddisker i RAID5 (Intel chipset). 2 stk. RAID5 sett på disse harddiskene. 100GB til OS og 2,2TB til DATA. OS-delen fungerer 100%. DATA-delen er korrupt/RAW. Skjedde etter en vanlig reboot. IRST finner ingen feil. SMART-dataene viser ingen feil. Recuva finner ingen filer. Testdisk finner ingen partisjoner eller filer. Active Undelete7 finner ingen filer. Har noen noe tips til å få denne partisjonen til å fungere igjen? Det viktigste har jeg på backup men er fremdeles mye som hadde vært greit å finne igjen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Veldig snålt. Alt er totalt forsvunnet. Selv GetDataBack, som jeg har hatt stort hell med tidligere, finner ikke en dritt. Lenke til kommentar
johome Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg har klart å gjenopprette en slettet partisjon , ved å bruke gratisutgaven av EaseUS Partition Master. Det var ikke snakk om RAID 5 , så da må du nok bruke server utgaven. Du kan laste ned en trial versjon her. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Har testa de faktisk. De finner ingen ting. Testa også et RAID recovery-program. Men nå har jeg bygd opp nytt array og holder på å initialisere volumene. Så tar jeg bare og legger tilbake det jeg har av backup. Og denne gangen blir det gode gamle MFT, ikke GPT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå