fjarle Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Nå er datoen for nye iPhone offisiell.Apple kaller inn til lansering Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 i følge en som jobber med å selle apple produkter til butikker(faren til en i klassen min) har jeg allerede vist datoen i 3 dager og at 5s kommer først og 5c dagen etter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 i følge en som jobber med å selle apple produkter til butikker(faren til en i klassen min) har jeg allerede vist datoen i 3 dager og at 5s kommer først og 5c dagen etter... men det kan hende han sa feil og/eller jeg husker feil dato... 1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 i følge en som jobber med å selle apple produkter til butikker(faren til en i klassen min) Sier du det? Lenke til kommentar
Fettlars64 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 I følge Faren til en kompis av meg. SÅ blir det ingen Iphone i dag, de skammer seg over å lansere en telefon i plastik, så den er utsatt til neste år. Dette kunne jo vært et rykte.. 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Har nok mer troa på ryktebørsen fra det store internett en Faren til en kompis av deg. 4 Lenke til kommentar
jevel Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Fem på limpinne much anyone? En av de beste trollepostene jeg har sett på en stund. Var faktisk marginalt morsom. Når det gjelder lanseringen så håper jeg å bli positivt overrasket, men forventer å bli overraskende lite overrasket. Om ryktene stemmer blir det mere fart og muligens en biometrisk leser. Time will show... -KJ Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Håper iPhone 5S kommer i grafittfarge som vi har sett bilder av, syntes den så mye mer snasen ut enn sort. 1 Lenke til kommentar
Tiller1K Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Kopier gjerne, men ikke kall det innovasjon... http://www.zdnet.com/apple-ios-7-android-copycat-7000016705/ 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Har vell strengt tatt hentet mer inspirasjon fra Windows Phone enn Android med iOS 7.0 gitt.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 De fargerike sirklene sier vel det meste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 i følge en som jobber med å selle apple produkter til butikker(faren til en i klassen min) har jeg allerede vist datoen i 3 dager og at 5s kommer først og 5c dagen etter... Dette er ryktet i flere måneder, han har ikke inside-info akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg