Cuneax Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Det ble <em>ikke</em> Key Lime Pie.Her er navnet på neste Android Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hvorfor ikke Kitekat? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 John Lagerling, sier at selskapet faktisk vurderte «Key Lime Pie» som navn etter Jelly Bean. Dette ble droppet blant annet fordi så få vet hvordan denne desserten smaker. Uh...?! Hvilken rolle spiller det egentlig om folk ikke vet hva det smaker av søtsakene navnet hentes fra? De skal da vel ikke spise telefonene sine, heller. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 John Lagerling, sier at selskapet faktisk vurderte «Key Lime Pie» som navn etter Jelly Bean. Dette ble droppet blant annet fordi så få vet hvordan denne desserten smaker. Uh...?! Hvilken rolle spiller det egentlig om folk ikke vet hva det smaker av søtsakene navnet hentes fra? De skal da vel ikke spise telefonene sine, heller. Lol, hvilken rolle spiller navnet egentlig i det hele tatt? Det er sånne ting som gjør at jeg liker google litt bedre. De gjør til og med sånne tulleting skikkelig 6 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Skuffet, så bildet og håpet på Kvikklunsj 4 Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 John Lagerling, sier at selskapet faktisk vurderte «Key Lime Pie» som navn etter Jelly Bean. Dette ble droppet blant annet fordi så få vet hvordan denne desserten smaker. Uh...?! Hvilken rolle spiller det egentlig om folk ikke vet hva det smaker av søtsakene navnet hentes fra? De skal da vel ikke spise telefonene sine, heller. Jeg har spist alle mine, veldig greit å vite hva de smaker på forhånd. 1 Lenke til kommentar
seda Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Satser på at Android 4.5 blir Kong Haakon Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Blir et helvete for Google når de kommer til versjon 30 når de absolutt skal ha slike heftige figurer for hver versjon Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Blir et helvete for Google når de kommer til versjon 30 når de absolutt skal ha slike heftige figurer for hver versjon Dersom de var norske ja Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Google burde få inn en navnekonvensjon til Chrome også :3 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Satser på at Android 4.5 blir Kong Haakon De bruker ikke samme bokstav flere ganger. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) "På den juridiske siden fikk Google godkjennelse av Kit Kat-produsent Nestlé til å bruke navnet allerede forrige november, og nå skal de jobbe sammen om å promotere nyheten."Det faktum at de før har valgt produktnøytrale navn men nå velger KitKat er et tegn på at en slags avtale med mye penger er involvert. Jeg tror neppe at det er Google som har søkt om godkjennelse, jeg tror heller det er omvendt, at KitKat (Nestle, et av verdens største selskap) har kontaktet Google og tilbudt dem en sum for denne sponsoravtalen og at de nå går sammen for å promotere hverandre. Ellers kunne Google fint kalt oppdateringen for wafer biscuit, men det klinger vel ikke like fint. /tinfoilhatday Endret 3. september 2013 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Er det nokon som veit om det er inngått avtale med KitKat om bruk av navnet? Eg liker eigentlig ikkje at dei har gått frå å bruke generelle navn på søtsaker til å bruke varemerker som navn på versjonane. Blir dei to neste versjonane "Laffy Taffy" og "M&M"? Det begynder å nærme seg produktplasering. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Android Kit Kat 4.4 Nestlé Kit Kat 4.4 Moro. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 John Lagerling, sier at selskapet faktisk vurderte «Key Lime Pie» som navn etter Jelly Bean. Dette ble droppet blant annet fordi så få vet hvordan denne desserten smaker. Uh...?! Hvilken rolle spiller det egentlig om folk ikke vet hva det smaker av søtsakene navnet hentes fra? De skal da vel ikke spise telefonene sine, heller. Jeg har spist alle mine, veldig greit å vite hva de smaker på forhånd. Smakte vel en blanding av, plast, aluminium, gull og kobber. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) "På den juridiske siden fikk Google godkjennelse av Kit Kat-produsent Nestlé til å bruke navnet allerede forrige november, og nå skal de jobbe sammen om å promotere nyheten." Det faktum at de før har valgt produktnøytrale navn men nå velger KitKat er et tegn på at en slags avtale med mye penger er involvert. Jeg tror neppe at det er Google som har søkt om godkjennelse, jeg tror heller det er omvendt, at KitKat (Nestle, et av verdens største selskap) har kontaktet Google og tilbudt dem en sum for denne sponsoravtalen og at de nå går sammen for å promotere hverandre. Elelr kunne Google fint kalt oppdateringen for wafer biscuit, men det klinger vel ikke like fint. /tinfoilhatday However, Google told the BBC that it had come up with the idea and that neither side was paying the other. "This is not a money-changing-hands kind of deal," John Lagerling, director of Android global partnerships, told the BBC. Instead, he said, the idea was to do something "fun and unexpected". http://www.bbc.co.uk/news/technology-23926938 Endret 3. september 2013 av Mokko Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 De sier en ting, som høres så fint ut, men det ligger nok mye strategi bak dette, og det har nok vært mye frem og tilbake på styremøtene til disse to gigantene. Den virkelige verden er ikke alltid så enkel og uskyldig som Google fremstår det som. Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 ... og denne modellen kommer med android kviklunsj installert... Den gamle utgaven het gelèbønne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg