fjarle Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Googleplex har fått sin egen Kvikk Lunsj.Android 4.4 heter Kitkat Lenke til kommentar
CasGulb Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Javel...ja. Etter J kommer jo K så de måtte jo finne på noe. Trodde det skulle bli Key Lime Pie slik som ryktene fortalte. Hva vi blir neste navn: Android Love Hearts? Lenke til kommentar
MadPire Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Bra for dem som har iPhone og elsker KitKat liker tanken på det Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hvor mye betalte de for å få bruke det navnet? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hmm... Hva med Key Lime Pie da?? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Dette ble bestemt allerede i September i fjor, og ble gjort endelig under MWC i februar. Det ble ikke utvekslet penger for avtalen, og Nestlé begynte å produsere Android - barene allerede i to måneder. Dette er hva jeg kaller en godt ivaretatt hemmelighet :-) Men jeg legger meg ikke så mye opp i at det ikke blir 5.0, jeg tror det blir en del nytt, i og med at de nå går videre på navn, i motsetning til de siste tre versjonene som har samme navn. Så det "nå" jo være større forandringer enn fra 4.1 - > 4.2, og 4.2 -> 4.3 Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Da blir neste bare Lime Pie da Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Skal importeres så fort det er for salg. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hvor mye betalte de for å få bruke det navnet? Ingen verdens ting tipper jeg masse gratis reklame Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Om noen betalte noe så er det nok KitKat, for dem er jo dette mega reklame. Men dette er jo en win-win situasjon for både google og kitkat så jeg anntar de har en grei avtale mellom seg. 2 Lenke til kommentar
Tiller1K Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hvor mye betalte de for å få bruke det navnet? Hvor mye får de betalt for å bruke det navnet??? Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hvor mye betalte de for å få bruke det navnet? Hvor mye får de betalt for å bruke det navnet??? "However, Google told the BBC that it had come up with the idea and that neither side was paying the other. "This is not a money-changing-hands kind of deal," John Lagerling, director of Android global partnerships, told the BBC." http://www.bbc.co.uk/news/technology-23926938 1 Lenke til kommentar
madmats Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Sjekk ut siden og reklamen på www.kitkat.com Morsom, merker jeg får lyst på kitkat selv om jeg ikke kan huske at det er noe godt. Er et lite hint av apple-sarkasme i reklamefilmen og hehe Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 De store "nyhetene" kommer ikke gjennom os-oppdateringer lenger, sies det. Kun det tekniske blir oppdatert gjennom OSet mens nye funksjoner kommer via apps. Da slipper man at de som har eldre telefoner/versjoner går glipp av moroa. http://arstechnica.com/gadgets/2013/09/balky-carriers-and-slow-oems-step-aside-google-is-defragging-android/ Lenke til kommentar
BlackOuT409 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hmm... Hva med Key Lime Pie da?? Vil tippe at Key Lime Pie vil være 5.0 oppdateringen. Var ganske sikker på at det var den som skulle komme nå, men det gjenstår å se:) Lenke til kommentar
teitur Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Nei, nå som bokstaven K er brukt, er toget gått for Key Lime Pie, neste blir L (Lollipop?). 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Hvor mye betalte de for å få bruke det navnet? Og du tror ikke det er en synergieffekt som også Nestle har stor glede av da? Om man sammenlikner litt med andre ting som har vært parret, så tviler jeg sterkt på at KitKat er like stort og flott som StarWars-theme't eksempelvis. Endret 4. september 2013 av G Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Vil tippe at Key Lime Pie vil være 5.0 oppdateringen. Var ganske sikker på at det var den som skulle komme nå, men det gjenstår å se:) Nei, det er lite trolig at 5.0 blir hetende Key Lime Pie. Nå er K-en på en måte brukt opp, og L er den neste bokstaven som står for tur. Kanskje Android 5.0 Lovehearts. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Nå har de satt opp ny statue utenfor google HQ: Bonus: En av de som står og tar bilder ser ut til å ha en LG-produsert nexus 5: http://i.imgur.com/2OxaFzu.png Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Javel...ja. Etter J kommer jo K så de måtte jo finne på noe. Trodde det skulle bli Key Lime Pie slik som ryktene fortalte. Hva vi blir neste navn: Android Love Hearts? Ser for meg den neste kommer til å heite "lollipop" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg