Gå til innhold

Reise til Goa. noen som er kjent der?

leifeinar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har hvert i Goa ja, ikke så mye og skryte av, det såååååå mange russere og israelere og andre som tror de er hippier der,

hvert flere artikler de siste ukene om at goa er på vei nedover

hvis du ser for deg en rolig strand, er goa absolutt feil sted

http://www.thegoan.net/Goa/News/NOT-EVEN-IN-THE-TOP-10-Goa-slips-out-of-top-ten-tourism-states-of-India-ranks-11-in-foreign-tourist-and-22-in-domestic-tourist-arrivals/05709.html

http://www.theguardian.com/world/2013/sep/01/goa-banish-brits-backpackers

dra sør over til Gokarna isteden, mye bedre

Endret av wailer
Lenke til kommentar

jeg kjenner både goa og gorkarna, men er noen år siden jeg var der sist, men har tenkt meg tilbake til India i år, men ikke helt sikker om jeg drar så langt sør

jeg likte ikke goa i det hele tatt, så jeg dro sør over til Gokarna, Gokarna er en av de første byene etter staten Goa, hvertfall på den tiden var Gokarna strendene (var 5 av de om jeg ikke husker feil) mye finnere,mere avslappende og ikke så mye folk

der kunne man lett henge opp en hengekøye og bare slappe av

MEN det kan ha skjedd forrandring der å

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Da har jeg undersøkt litt., og da dukker det naturlig nok opp noen spørsmål :)

Når jeg har vært i Thailand så har jeg reist inn med fly, for så å gå i en skranke der og ordne billett vidre. er det en grei strategi i india også? eller er det lurt og forhåndsbestille?

Angående Gokarna, må da være helt enkelt å ta en taxi ned dit fra Goa? kan da ikke koste all verden?

Noen tips om bra steder i Gokarna å bo? selv om det er en stund siden du har vært der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...