leifeinar Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Skal i et bryllup i begynelsen av Desember, og tenkte på å ta noen dager på en fin strand uten for mye mas, med bading og hengekøye. er åpen for allt av tips Hvor og hva osv.... Lenke til kommentar
wailer Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) har hvert i Goa ja, ikke så mye og skryte av, det såååååå mange russere og israelere og andre som tror de er hippier der, hvert flere artikler de siste ukene om at goa er på vei nedover hvis du ser for deg en rolig strand, er goa absolutt feil sted http://www.thegoan.net/Goa/News/NOT-EVEN-IN-THE-TOP-10-Goa-slips-out-of-top-ten-tourism-states-of-India-ranks-11-in-foreign-tourist-and-22-in-domestic-tourist-arrivals/05709.html http://www.theguardian.com/world/2013/sep/01/goa-banish-brits-backpackers dra sør over til Gokarna isteden, mye bedre Endret 3. september 2013 av wailer Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Ok, skal sjekke det ut. det lille jeg hadde fått med meg om Goa så var det at det også var litt roligere ommråder. Kjenner du Gokarna? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 jeg kjenner både goa og gorkarna, men er noen år siden jeg var der sist, men har tenkt meg tilbake til India i år, men ikke helt sikker om jeg drar så langt sør jeg likte ikke goa i det hele tatt, så jeg dro sør over til Gokarna, Gokarna er en av de første byene etter staten Goa, hvertfall på den tiden var Gokarna strendene (var 5 av de om jeg ikke husker feil) mye finnere,mere avslappende og ikke så mye folk der kunne man lett henge opp en hengekøye og bare slappe av MEN det kan ha skjedd forrandring der å Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Jeg var på Palolem Beach for et par år siden - beste stranda jeg har vært på, tror jeg. Jeg mollkoste meg i alle fall i strandhytta jeg betalte omtrent 20 kroner natta for. Såvidt jeg skjønner holder russerne seg til de nordlige delene av Goa. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Palolem Beach så fint ut og Gokarna, men det er nok værre å komme seg dit? kan vel fort forsvinne et døgn til i reising? skal ikke være så veldig kresen, alternativet er jo mørketid i troms..... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Da har jeg undersøkt litt., og da dukker det naturlig nok opp noen spørsmål Når jeg har vært i Thailand så har jeg reist inn med fly, for så å gå i en skranke der og ordne billett vidre. er det en grei strategi i india også? eller er det lurt og forhåndsbestille? Angående Gokarna, må da være helt enkelt å ta en taxi ned dit fra Goa? kan da ikke koste all verden? Noen tips om bra steder i Gokarna å bo? selv om det er en stund siden du har vært der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå