Evil Nightmare Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Blir bare i NYC 5 dager, reiser hjem etter det, kommer sent i morgen, og reiser seint neste uke. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hva annet er det lurt å kjøpe i utlandet da? Den pcen du linket har like stor HDD som den jeg linket, + mindre ram. Klær, sko, alkohol, tobakk, ting du ikke får tak i her hjemme .. det er mye å velge mellom, men Norge er et veldig bra land å kjøpe elektronikk i. Prisene er bra, og forbrukerrettighetene er veldig gode. Minnet koster uansett ikke mange kronene å oppgradere. Lenke til kommentar
Evil Nightmare Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Klær, sko, alkohol, tobakk, ting du ikke får tak i her hjemme .. det er mye å velge mellom, men Norge er et veldig bra land å kjøpe elektronikk i. Prisene er bra, og forbrukerrettighetene er veldig gode. Minnet koster uansett ikke mange kronene å oppgradere. Sant det, men får se når jeg kommer bort dit. Er russ i år, så blir en del utgifter å slikt + at jeg skal på klassetur i slutten av denne måneden. Takker for alle svarene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå