Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vanlig for kvinner med 4-5 ganger avføring per dag?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

så har da møtt en veldig pen og utstrålende kvinne. hun er perfekt med utseende og personlighet,og vi har vel vært rundt hverandre mer eller mindre siden vi møttes,.

hun sov over i natt,men går ekstremt ofte på dass ! og det lukter! jeg klarer ikke den lukten for å være helt ærlig ! skal jeg nevne det? er det egentlig vanlig for kvinner å bæsje så ofte? håper ikke jeg tråkker på noen tær,men er sikker på at den dama bæsjer 4-5 ganger iløpet av en dag!

Anonymous poster hash: 1d58e...176
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvinner er ganske så lik menn på dette - men 4-5 ganger er noe høyt ja :)

Jeg ville nok ventet litt, før jeg så hadde spurt om hun alltid er så ofte på do for å bommelome.

For hun må enten være løs i magen, eller ha utfordringer med hard avføring som er vanskelig å få ut, iom så mange ganger på do. Kan jo hende hun bare har en liten periode nå med utfordringen - men legg merke til kostholdet hennes og foreslå endring (eller lag til henne) for å spise sunnere og riktig, hvis det er kostholdet som er feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

så har da møtt en veldig pen og utstrålende kvinne. hun er perfekt med utseende og personlighet,og vi har vel vært rundt hverandre mer eller mindre siden vi møttes,.hun sov over i natt,men går ekstremt ofte på dass ! og det lukter! jeg klarer ikke den lukten for å være helt ærlig ! skal jeg nevne det? er det egentlig vanlig for kvinner å bæsje så ofte? håper ikke jeg tråkker på noen tær,men er sikker på at den dama bæsjer 4-5 ganger iløpet av en dag! Anonymous poster hash: 1d58e...176

Smør inn tissefanten din med parfymert såpe. Så kjører du henne hardt i anus. Vips så lukter det blomster på badet ditt etter hun har vært på dass!

Lenke til kommentar

de bæsjer jo men ikke vanli at dem lukter..lukter godt tror jeg ihvertfall . ta en tit innom damedo på kjøpesenter eller no. lukt i doskåla . det er ikke vond lukt,mild sagt :)

HAHAHAHAHAH! Synes jeg ser alle mannfolka på diskusjon toge inn på damedassen på Oslo City nå :)

Endret av medlem-124997
  • Liker 2
Lenke til kommentar

de bæsjer jo men ikke vanli at dem lukter..lukter godt tror jeg ihvertfall . ta en tit innom damedo på kjøpesenter eller no. lukt i doskåla . det er ikke vond lukt,mild sagt :)

*facepalm*

Jeg håper og tror for din egen del at dette bare er kødd. Selvsagt lukter ikke tarmene godt! Verken med menn eller kvinner. Det er bare det at mange kvinner sprayer parfyme o.l etter de har vært på do.

Anonymous poster hash: e7f7d...c6d

Lenke til kommentar

*facepalm*

Jeg håper og tror for din egen del at dette bare er kødd. Selvsagt lukter ikke tarmene godt! Verken med menn eller kvinner. Det er bare det at mange kvinner sprayer parfyme o.l etter de har vært på do.

Anonymous poster hash: e7f7d...c6d

Jeg mener bestemt det alltid luktet verre etter eksen min på dass enn etter meg. Og jeg sprayet ikke med parfyme.

Lenke til kommentar

Var med ei dame en gang som dreit sån en gang i uka... ehhhh, wtf? :confused:

Jeg (mann, om det har noe å si) har også hatt en periode jeg dreit omtrent en gang i uka. Lenge siden, og husker jeg sjekket det opp, men det var visst ikke så unormalt. Kan også ha noe med depresjon å gjøre (men gadd ikke google på emnet akkurat nå).

Anonymous poster hash: 333f8...a34

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...