AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 så har da møtt en veldig pen og utstrålende kvinne. hun er perfekt med utseende og personlighet,og vi har vel vært rundt hverandre mer eller mindre siden vi møttes,.hun sov over i natt,men går ekstremt ofte på dass ! og det lukter! jeg klarer ikke den lukten for å være helt ærlig ! skal jeg nevne det? er det egentlig vanlig for kvinner å bæsje så ofte? håper ikke jeg tråkker på noen tær,men er sikker på at den dama bæsjer 4-5 ganger iløpet av en dag! Anonymous poster hash: 1d58e...176 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Det er helt normalt blant alle normale mennesker. Her er nok du som bør ta en tur til legen. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Kvinner er ganske så lik menn på dette - men 4-5 ganger er noe høyt ja Jeg ville nok ventet litt, før jeg så hadde spurt om hun alltid er så ofte på do for å bommelome. For hun må enten være løs i magen, eller ha utfordringer med hard avføring som er vanskelig å få ut, iom så mange ganger på do. Kan jo hende hun bare har en liten periode nå med utfordringen - men legg merke til kostholdet hennes og foreslå endring (eller lag til henne) for å spise sunnere og riktig, hvis det er kostholdet som er feil. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Ikke normalt for meg i alle fall, og langt derifra! med annet man har magesjau eller noe, men da hadde jeg strengt tatt ikke sovet over hos noen heller. Anonymous poster hash: 4a9e3...9f2 Lenke til kommentar
Intox Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Er vel ikke helt normalt, men dette var jo bare ett engangs tilfelle. Mulig hun bare hadde en dårlig dag, ville gitt henne noen sjangser til! Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Noen ganger går jeg på do en gang timen, men i det store og hele er gjennomsnittet mellom 1 og 2 ganger om dagen for å drite. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hublei sikkert bare litt dårlig i magen denne kvelden. Ikke noe å bry seg om. Hvis det fortsetter, og det bryr deg, i fremtiden får du heller takle det da. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Kanskje hun bare går på do for å fise. 5 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Var med ei dame en gang som dreit sån en gang i uka... ehhhh, wtf? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Går damer på do? Trodde de ikke bæsja som vi gutta. Lenke til kommentar
TheBeliever9 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Går damer på do? Trodde de ikke bæsja som vi gutta. de bæsjer jo men ikke vanli at dem lukter..lukter godt tror jeg ihvertfall . ta en tit innom damedo på kjøpesenter eller no. lukt i doskåla . det er ikke vond lukt,mild sagt Lenke til kommentar
tole Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Går damer på do? Trodde de ikke bæsja som vi gutta. De bæsjer orkidéer og tisser rosevann. Det vet da alle ? Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 så har da møtt en veldig pen og utstrålende kvinne. hun er perfekt med utseende og personlighet,og vi har vel vært rundt hverandre mer eller mindre siden vi møttes,.hun sov over i natt,men går ekstremt ofte på dass ! og det lukter! jeg klarer ikke den lukten for å være helt ærlig ! skal jeg nevne det? er det egentlig vanlig for kvinner å bæsje så ofte? håper ikke jeg tråkker på noen tær,men er sikker på at den dama bæsjer 4-5 ganger iløpet av en dag! Anonymous poster hash: 1d58e...176 Smør inn tissefanten din med parfymert såpe. Så kjører du henne hardt i anus. Vips så lukter det blomster på badet ditt etter hun har vært på dass! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) de bæsjer jo men ikke vanli at dem lukter..lukter godt tror jeg ihvertfall . ta en tit innom damedo på kjøpesenter eller no. lukt i doskåla . det er ikke vond lukt,mild sagt HAHAHAHAHAH! Synes jeg ser alle mannfolka på diskusjon toge inn på damedassen på Oslo City nå Endret 6. september 2013 av medlem-124997 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Jo, dame bæsjen lukter, og det lukter selv på de peneste av jenter. Om du har tatt ei dame i toern før og det uheldigvis kom noe på skaftet, så vet du at det lukter. Og det på de skjønneste av de skjønneste damer. De lukter av og til dritt som alle andre. Anonymous poster hash: ca862...5e5 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 de bæsjer jo men ikke vanli at dem lukter..lukter godt tror jeg ihvertfall . ta en tit innom damedo på kjøpesenter eller no. lukt i doskåla . det er ikke vond lukt,mild sagt WTF dude?! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 de bæsjer jo men ikke vanli at dem lukter..lukter godt tror jeg ihvertfall . ta en tit innom damedo på kjøpesenter eller no. lukt i doskåla . det er ikke vond lukt,mild sagt *facepalm* Jeg håper og tror for din egen del at dette bare er kødd. Selvsagt lukter ikke tarmene godt! Verken med menn eller kvinner. Det er bare det at mange kvinner sprayer parfyme o.l etter de har vært på do. Anonymous poster hash: e7f7d...c6d Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 *facepalm* Jeg håper og tror for din egen del at dette bare er kødd. Selvsagt lukter ikke tarmene godt! Verken med menn eller kvinner. Det er bare det at mange kvinner sprayer parfyme o.l etter de har vært på do. Anonymous poster hash: e7f7d...c6d Jeg mener bestemt det alltid luktet verre etter eksen min på dass enn etter meg. Og jeg sprayet ikke med parfyme. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Var med ei dame en gang som dreit sån en gang i uka... ehhhh, wtf? Jeg (mann, om det har noe å si) har også hatt en periode jeg dreit omtrent en gang i uka. Lenge siden, og husker jeg sjekket det opp, men det var visst ikke så unormalt. Kan også ha noe med depresjon å gjøre (men gadd ikke google på emnet akkurat nå). Anonymous poster hash: 333f8...a34 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Sett en sånn spray på dass da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå