Øystein.F. Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Microsoft vil benke heile venegjengen ned framfor skjermen. Les hele saken Lenke til kommentar
Karl Sykes Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Nice! Ikke at jeg ser hvordan det kan brukes i andre spill enn FIFA. PS3 hadde støtte for opptil 7 kontroller uten at det ble brukt veldig ofte. Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Oi, en Xbone-nyheter jeg faktisk liker? Fiks et Bombermanspill, så kjøper jeg kanskje. På tilbud. Lenke til kommentar
Niper Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 7 player split screen....Blir morsamt og sjå. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Må vel ha 8 lisenser for et spill og . 2 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Oi, en Xbone-nyheter jeg faktisk liker? Fiks et Bombermanspill, så kjøper jeg kanskje. På tilbud. Samme her, bortsett fra at jeg ikke tror jeg kommer til å kjøpe en Xboner bare for Bomberman, som sikkert ville kommet til andre konsoller uansett. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 8 spillere kan vel kun brukes i spill som f.eks Buzz og slikt skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Jeg mener å huske bestemt at PS3 støttet inntil 7 kontrollere? Husker jeg totalt feil? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Eg foretrekk dette framfor Nintendo sitt opplegg, der ein tilsynelatande treng 8 kontrollarar per spelar.Kay Endret 4. september 2013 av KayAU Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Genialt, blir bra når jeg skal spille darksouls 2 .. ops glemte det kommer ikke til xbone, eller ps4.. når jeg tenker etter, er det nesten bare sportsspill som lar mer en 2 spillere spille, og da somregel helst med fokus på spiller 1 og spiller 2... Og uten multi gpu så ser jeg ikke akkurat at bilde blir noe mer splittet en nå... Hadde dem laga Xbone eller ps4 med sli gpu eller lignende system så ser jeg bedre flerspiller support.. Hadde vært genialt om man kunne spillet 2 forskjellige spill samtidig, fx darksouls bruker ikke akkurat mye cpu ser jeg når jeg spiller på pc, så splitt bilde er ikke umulig, uten tap av grafikk bortsett fra halvering av bildet Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hjelper fint lite når jeg fortsatt får Kinect stappet ned i halsen. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 3 av 8 kommentarer så langt gjør ikke narr av denne kunngjøringen. sukk Dette skaper jo bare muligheter, spesiellt med tanke på hva indie-miljøet kan finne på med et slik funksjonalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå