Zyss12 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Har fått Macbook air 2013 modell som skole pc men har ett problem! Kommer ikke innpå nettverket!! Det kommer opp ugyldig passord hver eneste gang.. jeg vet at det er riktig men ja.... Det står og at wi fi nettverket mitt krever WP2 passord? Har hatt venner med gamlere modeller som ikke har komt innpå nettverket og! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 hjemmenettverk/skolenettverk? Lenke til kommentar
Zyss12 Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 hjemmenettverk/skolenettverk? Det er Hjemmenettverket! Har ikke prøvd Skolens sitt ennå! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 riktig med dekning da? skal fungere, dog mulig du må være pålogget på skolenettverket først (mulig det er noe sperre der for å forhindre stjeling etc) Lenke til kommentar
Zyss12 Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 riktig med dekning da? skal fungere, dog mulig du må være pålogget på skolenettverket først (mulig det er noe sperre der for å forhindre stjeling etc) Ja det siste du sa der kan være mulig takk for hjelpen skal høre med skolen i morgen 1 Lenke til kommentar
Zyss12 Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 (endret) riktig med dekning da? skal fungere, dog mulig du må være pålogget på skolenettverket først (mulig det er noe sperre der for å forhindre stjeling Jeg tok meg en tur til en venn av meg der fungerte maccen min (med internett)!.. Er det noen instillinger jeg må gjøre på dekoderen sin nettside? Endret 3. september 2013 av Zyss12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå