.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Hei. Kjøpte en WD Blue 250GB HDD i dag, og det står 250 GB på labelen også, men etter at jeg installerte den i PC-en min så la jeg merke til at det var kun 40GB i harddisken? Har jeg fått en feil harddisk, eller er det noe jeg må aktivere først? Endret 3. september 2013 av Ally1987 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Du ser på System parisjonen. Den skal egentlig ikke ha noen bokstav, du bruker den ikke selv. Men den skal heller ikke være 40 GB, den pleier å være 100 MB. Se status i Diskbehandling (se min signatur). Endret 3. september 2013 av Hårek Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Ja, og hva skal det hjelpe meg med? Lenke til kommentar
zir Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Er det noe som ligger på disken? som foreksempel en setup eller noe. Eller en CD som følgte med? Du må kanskje kjøre det for å få "aktivert" disken. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Nei ingenting. Harddisken kom bare oppi en sølvpose. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Kan du ikke legge ut bilde fra Diskbehandling? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Kan du ikke legge ut bilde fra Diskbehandling? Jeg har to harddisker inne i PC-en min fra før av. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Vet ikke hva som er hva, og historien bak dette. Er Disk 2 den 'nye' 250 GB disken? Den er iallefall ikke ny, den er brukt fra før. Ser ut som du booter fra denne disken (BIOS innstilling), og det er jo litt rart? Edit: Så feil, det er navnet som er "System", ikke partisjonen. Du må slette alt som er på denne disken. Høyreklikk i Diskbehandling og velg slett på hvert volum. Når alt er borte vil hele disken være svart, status "Utildelt". Så kan du lage ett ny volum. Endret 3. september 2013 av Hårek Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Vet ikke hva som er hva, og historien bak dette. Er Disk 2 den 'nye' 250 GB disken? Den er iallefall ikke ny, den er brukt fra før. Ser ut som du booter fra denne disken (BIOS innstilling), og det er jo litt rart? Det stemmer, Disk 2 er den nye. Men jeg ser at det står ''232,88 GB klar'', hvordan får jeg de i stedet for bare 40 GB? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Du svarte mens jeg redigerte forrige innlegg. Svaret finner du der. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Ok, skal prøve det. Takk for hjelpen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå