Satyrion Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Er det noen som har testet denne? Hvilke resultater gir den og hvem bør bruke den? http://www.egyptianmagic.com Lenke til kommentar
TheBeliever9 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Er det noen som har testet denne? Nei.Hvilke resultater gir den? Ingen.Hvem bør bruke den? Ingen. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Om du ikke har testet den how do u know Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Egyptian magic all purpose scam cream Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Om du ikke har testet den how do u know Vi vet det. Absolutt alt er ren svindel i dag. Måtte verden brenne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 http://www.premierdeadsea-europe.com/ har ikke testet nå skin krem. men de produktene jeg har prøvd er veldig gode Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Vi vet det. Absolutt alt er ren svindel i dag. Måtte verden brenne Vell kremen kom først ut for over 20 år siden. Lenke til kommentar
TheBeliever9 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Vell kremen kom først ut for over 20 år siden. Hva er poenget ditt? Det er ren svindel, men om du vil kaste bort pengene dine på den så go ahead!! Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Hva er poenget ditt? Det er ren svindel, men om du vil kaste bort pengene dine på den så go ahead!! Du har ikke noe bevis for at d er svindel. Lenke til kommentar
TheBeliever9 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Du har ikke noe bevis for at d er svindel. Og det mener du at jeg trenger? Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Og det mener du at jeg trenger? Ja 10chars Lenke til kommentar
TheBeliever9 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Ja 10chars Forsto lite av det fjortisspråket, men om du vil kaste bort pengene dine på dette så er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) måten siden er lagd og satt opp på roper svindel som han over sier , ingen som kan nekte deg og kjøpe det men vi fraråder deg og gjøre det. Endret 4. september 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Forsto lite av det fjortisspråket, men om du vil kaste bort pengene dine på dette så er det bare å kjøre på. Tror du har vært for lite på intårnætt om du ikke skjønner det. Du har ingen beviser blæ blæ Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 du kommer hit og spør om noe, folk gir deg råd og du er spydig tilbake, smart du =) Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 du kommer hit og spør om noe, folk gir deg råd og du er spydig tilbake, smart du =) Har ikke fått noen råd bare masse trolleri Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 jeg smurte deni rumpehullet mitt fikk eksem istedenfor glattere hudoverflate Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Blæ blæ blæh Lenke til kommentar
TheBeliever9 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Tror du har vært for lite på intårnætt om du ikke skjønner det. Du har ingen beviser blæ blæ Er det ett dårlig tegn å ha hengt for lite på internett? Er jo isåfall bare positivt imo. Om du bare har tenkt å overse rådene du får så ser ikke jeg poenget med å opprette tråden in the first place. Ingen her har noen labrapport på kremen om det er det du vil ha av bevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå