Cuneax Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Bilde av operativsystemet i 1080p er lekket på nett.Slik ser menyene ut på Nokias første "phablet" Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Akkurat nå begynte Windows Phone å gi mening! 1 Lenke til kommentar
Mightyers Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Er spent på hva som skjer med Nokia sine telefoner framover.. Liker ikke Nokia sine telefoner pr. i dag, men de har mye potensiale! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 The CLUTTER! Auurggh, THE CLUTTER!!!!! Forferdelig rotete og forvirrende oppsett. Tiles-konseptet virket kult, men når jeg ser det slik som dette blir det bare.. nei. Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Er spent på hva som skjer med Nokia sine telefoner framover.. Liker ikke Nokia sine telefoner pr. i dag, men de har mye potensiale! De har jo akkuratt solgt mobildivisjonen til Microsoft. Lenke til kommentar
eirik_sn Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 The CLUTTER! Auurggh, THE CLUTTER!!!!! Forferdelig rotete og forvirrende oppsett. Tiles-konseptet virket kult, men når jeg ser det slik som dette blir det bare.. nei. Det er jo bare å droppe å bruke den minste ikon-størrelsen på en så stor skjerm det, helt opp til deg selv Er selv strålende fornøyd WP-bruker, men har savnet skjermstørrelsen som mange Android-mobiler har. Selv om jeg har en veldig aktiv mobilhverdag på jobben, ser jeg at telefoni blir en mindre og mindre del av totalen. Epost, surfing +++ betyr mer og mer, og en 6" tror jeg hadde kledd WP8 særdeles bra. Dette blir nok 95% sikkert et kjøp, om den har et godt kamera også sier vi 100% 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg