dj_messiah Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 jeg skal ha meg nye høytalere men jeg vet ikke hvem jeg skal velge men jeg har funnet to stykker dali axs-10k og klipsch rf-3 men jeg vet ikke hvem som spiller best, jeg skal ha mye bass. hvem av dem er best? Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hvis det er mye bass du er ute etter, så velg Dali AXS10k. Klipsch Rf-3 har bedre lydkvalitet, men ikke like mye bass. Dessuten er det vanskelig å få tak i RF-3 for tiden. De har gått ut av produksjon for lenge siden. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 hvem av dem er best? Det er ingen levende vesener i spørsmålet ditt. Vennligst formuler det bedre. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Noen ser vel på høyttalerene sine som levende vesner.... Lenke til kommentar
Davidlyd Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Og enkelte påberoper seg tittelen "mr. kverulant" med glede. Det finnes faktisk verre ting å rette på folk for. Skjerpings, folkens. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Det finnes faktisk verre ting å rette på folk for. Det kommer an på øyet som ser. I mitt øye, er bruken av "hvem" om gjenstander en særdeles ekkel torn. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 ville valgt klipsch mindre men bedre bass en dali rf3 er litt gamle men fortsat gode syns nå jeg det har kommet en etterfølger/oppgradering av disse Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg hadde nesten samme problemstilling for 2 uker siden :-) Jeg hadde valget mellom Klipsch RF-3 mkII og Dali 8008. Jeg har hørt på RF-3 RF-3 mkII for en stund siden, helt grei den, men jeg synes kvaliteten i forhold til prisen ble for dårlig. Jeg kjøpte meg et par brukte Dali 8008 for 4500kr, jeg hadde dog fått et tilbud på RF-3 mkII til 6000kr, men jeg syntes Dali ga mer lyd for pengene. Er du ute etter og spille høyt med bra bass tipper jeg axs-10k er midt i blinken for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå