Fenrik Carlsen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Noen som vil spille Co op på diablo 3.? Uansett er du norsk og digger Xbox Add meg;) Fenrik Carlsen Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 rekker det ikke til release, kan spille fra helgen av hvis folk er interessert henrikt0s med 0 tall Lenke til kommentar
Fenrik Carlsen Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Aldri spilt diablo 3 før i kveld. Jeg synes det var dritbra. Aldri prøvd no lignende:) anbefales uansett spillpreferanser. Enda bedre i coop:) Endret 4. september 2013 av Fenrik Carlsen Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 D3 er solid, men å spille diablo på konsoll er som å spille bilspill med piltaster. Lenke til kommentar
Fenrik Carlsen Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 D3 er solid, men å spille diablo på konsoll er som å spille bilspill med piltaster. Har du i det heletatt prøvd det på konsoll? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 D3 er solid, men å spille diablo på konsoll er som å spille bilspill med piltaster. Etter der jeg har sett. Så syntes 90% av review folka at de ikne kommer til å ville prøve deg på pc etter å spilt konsoll versjonen. Følelsen av å styre karakteren din i diablo på konsoll. Er visst mer "one to one" Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Etter å ha spilt PC versjonen i hundrevis av timer kan jeg trygt si at konsollversjonen er MYE bedre enn dagens PC versjon. Bedre loot system, kontrollene føles MYE bedre med ranged characters, veldig god flyt i gameplay og coop med så og si ingen latency problemer. Også en hel haug med andre små forbedringer (quest rewards, kan revive rett ved der du døde, dodge for å komme fri fra ''Jailer'' etc). Og for å ikke glemme at det ikke er noe som helst auksjonshus der du kan kjøpe gear. Konsoll>PC, til PC får Loot 2.0 og Expansion hvertfall. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg blir å spille til helga en del, bare å adde meg henrikh0e (med null tall) Har spilt inferno på PC på monk. Men orket ikke mer, digger konsollversjonen dog Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 D3 er solid, men å spille diablo på konsoll er som å spille bilspill med piltaster. Siden du skyter inn noe som er totalt urelevant, kan jeg gjøre det samme. Sjangeren er født på konsoll, ment for konsoll og føles best på konsoll. Lenke til kommentar
SondreG Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Noen som vet når det blir mulig å laste ned Diablo 3 fullversjon via Xbox live? eller hvor man kan få tak i det? Elkjøp, gamestop, etc.. ? Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Usikkert om/når nedlasting til xbox 360 kommer, blir eventuelt opplyst på sidene dems. Testet demoen her om dagen og fikk øyeblikkelig lyst på det, elkjøp hadde ikke på lager men cdon reddet dagen. Storkoser meg med det, Barbarian og Demon Hunter til over 30+ foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå