Manlulu Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Jeg kobler laptopen til tvn via hdmi. Når jeg gjør dette får jeg 2 "problemer". Det er kanskje mer irritasjonsmomenter. 1. Bildet strekker seg så mye at det akkurat blir for stort. Minimer, maksimer og lukk knappene oppe til høyre forsvinner. 2. Jeg får delay på musa av en eller annen grunn. Og høyere delay på tvn (Jeg utvider skjermen over på tvn) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 1. Åpne skjermdriverens kontrollpanel og juster over/underscan. Hjelper ikke disse har du kanskje 16/9 zoom på TV en og må stille det til auto eller 16/9 2. Delay er ofte på grunn av TV en's bildeforbedringsfunksjoner. Sett TV en i PC/Gaming mode og delayen vil minke litt. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 haha jeg måtte bare stille tvn in på Bildestørrelse: skjermtilpassning. Og Gaming mode funker. Takker Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Godt å se at jeg traff spikeren på hodet denne gangen. Kos deg med bilde på TV en Endret 4. september 2013 av Thor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå