Varm Saus Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Haswell 17 timer 1080p Thank you based Lenovo Lenke til kommentar
MrThinkpad Skrevet 4. september 2013 Rapporter Del Skrevet 4. september 2013 T440s veier fra 1.58 kg., og har "footprint" som en typisk 13.3"-konstruksjon. Dette oppnås ved å bruke materialer og design fra X1 Carbon. T440 veier fra 1.81 kg. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 4. september 2013 Rapporter Del Skrevet 4. september 2013 Har en Full HD Sony Vaio S 15-tommer som veier 2 kg (på ett batteri) og som jeg også kan bytte 1 av 2 batterier på uten å slå den av. Har hatt den i 2 år i november. Men ja, batteridrift på 8 timer er ikke det samme som 17. Impressive indeed. Pluss - utenom hp sin elitebook serie er det ikke så mye som kan hamle opp mot thinkpad på verken byggekvalitiet eller tastaturkvalitet, samt at elitebook-serien ikke har kommet med noen spesielt slanke utgaver så langt jeg har fått med meg Elitebook 9470M er den eneste, men finnes ikke med Haswell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå