Konnis Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Har en trøblete internettsituasjon om dagen og ønsker å koble sammen laptop og stasjonær for å "gi" nett til den stasjonære. Oppsett: Hotspot på Lumia 920 -> laptop (trådløst) -> kabel -> stasjonær Har gjort dette før, men får det ikke til å virke nå. Har det noe å si hvordan kabel jeg bruker? Sist jeg gjorde dette tok jeg en tilfeldig kabel jeg hadde liggende (skal ha vært en standard internettkabel) og det funket fjell. Har prøvd med 3 ulike kabelmodeller nå men kommer ingen vei. Begge maskinene kjører Win 7 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hvis det er et eldre nettverkskort i en eller begge maskinene, så må du benytte krysset TP-kabel. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Har fungert tidligere med de samme to maskinene. Har hvilken win7 versjon (Home eller business eller hva de nå enn heter) noe å si? Edit: fant ut av det. Glemte å aktivere bro mellom forbindelsene... Endret 3. september 2013 av Konnis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå