lknight Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 er kanskje litt for seint ute, men men.. vi er 3 nære venner på 20-25 år som har et høyst hektisk hverdag og er fast bestemt på å tilbringe juletiden i varmere strøk. IKKE en partytur, men en avkoblingstur, altså. gjerne med mulighet for strandliv, dykking, chill samfunn og slikt. vi vil helst reise fra OSLO den 19.des med retur 26 eller 27. desember. vi vil helst IKKE til tyrkia OG "mainstream" steder... makspris pr. pers: 3000-4000kr'ish. er jo bare snakk om litt over 1 uke... om det er mulighet for leie av leilighet den uken så er vi åpne for det også! hvor anbefaler dere at jeg søker etter en slik pakketur? anbefalte sider/byråer? takk for hjelpen på forhånd! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Til 4k totalt blir utvalget lite, muligens Egypt om dere tør/får reist dit. Endret 3. september 2013 av robertaas Lenke til kommentar
wailer Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 jeg hadde Jul i Togo for noen år siden, DET var stille og rolig:P Lenke til kommentar
lknight Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 ok, så vi må opp i pris for å ikke komme oss til egypt/afrika da, huh? men ja, hvor kan jeg finne plasser da? erfaringer med finn.no og det de har å tilby, eller...? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 4k for fly og hotell gjennom julen gir lite utvalg. Med kravene høres det ut om om dere ønsker en 15k julereise til 4k og da er dere noe altfor sent ute. Kan dere reise den 16. er det fra 4k til Gambia, men der er det ikke forhold for dykking. Kanariøyene og Agadir kan dere få med hotell til den prisen, men det er ikke akkurat badetemperaturer der da. Ellers er det ned i temperatur eller betydelig opp i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå