YareYare Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg har et problem med at PCen min crasher ofte når jeg bruker den. Jeg trodde først det var et varme problem siden pcen min kan komme opp i ganske høye temperaturer (jeg trenger flere vifter), men den har aldri crashet når jeg spiller spill som skulle egentlig generere mer varme enn chatting og IRC. Som oftest skjer det når jeg hører på musikk og surfer på nettet. PCen bare låser seg helt og reagerer ikke på noe. Jeg har formatert den ene harddisken tre ganger og prøvd forskjellige versjoner av XP, men ingenting virker og problemet kommer stadig tilbake. Noen ideer? Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 1. Du trenger ikke poste innlegget på flere steder. 2. Det er da helt vanlig at Windows pc'er klikker :wink: Lenke til kommentar
YareYare Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 1. Flere folk som svarer da:p 2. Nei, jeg vet... men jeg hadde faktisk en windows maskin som virket uten et ENESTE prob i mer enn 2 år! Burde skrive inn til guniess^^ Tror faktisk den hadde WinME også... believe it or not. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Kan du gi ut noe info om systemet? Det burde hjelpe en del :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå