Blomst1 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Veldig teit spørsmål men jeg har glemt hvordan det gjøres. la inn noen bilder fra mitt kamera, hvordan flytter jeg bildene til skrivebord.... Lenke til kommentar
Sharizard Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Du drar bildene til skrivebordet (evt. høyreklikke på bildet og "send til" -> skrivebord). Lenke til kommentar
Blomst1 Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Du drar bildene til skrivebordet (evt. høyreklikke på bildet og "send til" -> skrivebord). høyreklikker jeg så merker en bildet og høyreklikker jeg igjen så slutter en og merke bilde. går ikke og dra bilder heller.. bildene mine ligger i bildebiblioteket eller hva det heter i windows 8.. Verste er at jeg har flyttet bilder til skrivebord, senest for noen dager siden, men nå husker jeg ikke hvordan. Lenke til kommentar
Blomst1 Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 jeg fikk det til:) uff så teit jeg er:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå