christianb Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Eg jobbar med ein litt spesiell type spel. Det er eit selskapsspel for mange spelarar, som køyrer på eit Android-nettbrett. Spelet er bygd opp rundt at appen i nettbrettet skal sende hemmelege meldingar til spelarane sine mobiltelefonar. Alle er i same rom. Nokon som har nokon tankar om kva som er den beste måten å sende slike meldingar på? Nettbrettet kan ikkje sende SMS, så det er utelukka. Eg har foreløpig gjort det sånn at eg sender meldingane over Internett, via min eigen web-servar. Men eg er ikkje heilt glad i den løsninga. Eg skulle gjerne ha fått dette vekk frå web-servaren min, og helst skulle det ikkje trengt Internett i det heile tatt. Bluetooth hadde vore genialt, men eg kan kun lage appar for Android, og det må også virke med iPhone. Så er det nokon som veit om det finst eit standard system du kan bruke for å sende slike meldingar? Lenke til kommentar
Amici Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 jeg har ikke mye peiling, men kan du ikke gjøre slik at mobilen fungerer som en server? Evnt. legge inn litt IRC technology inn i spillet viss det er mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå