EmilRiise Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hei, min videregående skole har blokkert alt så er av online spill kan du si. Er det noen måte jeg kan bypasse denne blokkeringen på en måte? Er ute etter å spille League of legends og en private server på WoW Takker for svar. Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 google: ssh putty tunnel Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Du kan jo laste ned Trackmainia og spille det offline. Jeg og flere av klassekameratene mine har hatt det ganske gøy med det spillet i noen uker nå... Verdt å teste ut. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hei, min videregående skole har blokkert alt så er av online spill kan du si. Er det noen måte jeg kan bypasse denne blokkeringen på en måte? Er ute etter å spille League of legends og en private server på WoW Takker for svar. VPN: Koster vanligvis 50 kroner i måneden. Men det funker bare for bra, så kos dæ! Lenke til kommentar
EmilRiise Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 google: ssh putty tunnel Er ikke surfing jeg er ute etter. Jeg vil bare spille online spill. Lenke til kommentar
kenjako2 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Hei, min videregående skole har blokkert alt så er av online spill kan du si. Er det noen måte jeg kan bypasse denne blokkeringen på en måte? Er ute etter å spille League of legends og en private server på WoW Takker for svar. Du ligger altså så langt fremme med pensumet, at du bruker læretiden til gaming Skulle ønske jeg også hadde en slik fordel når jeg gikk på skolen hehe... Endret 3. september 2013 av kenjako2 7 Lenke til kommentar
EmilRiise Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Du ligger altså så langt fremme med pensumet, at du bruker læretiden til gaming Skulle ønske jeg også hadde en slik fordel når jeg gikk på skolen hehe... Lite å gjøre på medialinjen Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Er ikke surfing jeg er ute etter. Jeg vil bare spille online spill. Kan helt fint åpne en dynamisk ssh tunnel med putty. Brukte selv denne måten å gjøre det på når jeg bodde i en leilighet på samme sted hvor jeg jobbet når jeg da benyttet meg av nettet til arbeidsplassen. Eneste er at du trenger er en maskin på utsiden å koble deg via. (hjemmepc?) Endret 5. september 2013 av j0achim Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Folkens, VPN er og forblir enklere! Lenke til kommentar
SimenAsphaug Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hotspot Shield er gratis og funker fett! Lenke til kommentar
PoTski Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kan sette opp en ssl tunel til deg. PM meg Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Lite å gjøre på medialinjen kanskje du heller skulle gått på IKT Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Har du VPN eller andre tunnelleringsprogramvare på maskinen din installert under en eksamen blir du nok tatt for juks. Det er veldig lett for noen som sitter med SSCM å sende et query på hva slags programvare som er lagt inn på maskinenen din. Om de genererer en liste et par dager før eksamen, og sjekker maskinen din under/etter eksamen, blir nok den eksamen helt bortkastet. Gjør heller noe konstruktivt. 1 Lenke til kommentar
Hardwareman Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Når jeg gikk IKT så plugget jeg bare ut TP kabelen eller lan kabelen til den trådløse transmitteren. Og dette gjernet faktisk de sperrene jeg slet med. Eller så vet jeg at VPN fungerer utrolig bra. Jeg har hatt utrolig bra erfaring med denne siden http://www.justfreevpn.com/ alt er gratis og fungerer utmerket. Vet ikke om du vet hvordan man legger inne en vpn? Lenke til kommentar
LeeHyori Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 du kan bruke mobil nettet, koster penger da, men det er vell det "enkleste" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå