Arodem Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Borderlands-gjengen holder kortene tett til brystet inntil videre. Les hele saken Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Ahh... Gearbox, gjengen bak Aliens: Colonial Marines. Jeg skal ALDRI glemme. Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Gearbox, gjengen bak Borderlands <3 Jeg skal aldri glemme <3 3 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Gearbox, gjengen bak Homeworlds gjenoppstandelse! Det skal jeg heller aldri glemme. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Gearbox, gjengen med borderlands, kommer til å glemme dem når jeg blir senil, men ikke før da! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Vi må for all del ikke glemme dette: 1 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Vi må for all del ikke glemme dette: Håper på en verdig oppfølger. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Håper virkelig på ett nytt, skikkelig BiA spill. Virkerlig! Og ikke mere moderne krigføring, jeg vil har et bunnsolid WW2 spill igjen! 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Oh yes, det hadde vært noe det. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Merker at jeg ikke er helt fan av artikler som denne. Det at Gearbox jobber med nye spill har vel egentlig ikke særlig stor nyhetsverdi, har det vel? De er spillutviklere, det er jobben deres å lage spill. Skulle ønske dere ventet til dere visste hvilke spill det faktisk var snakk om før dere omtaler slike ting. Blir litt som å si at Universal Studios driver å lager at par nye filmer om dagen. Men hvilke filmer? Nei det vet vi ikke noe om. Litt verdiløst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå