toth Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Er det noen her inne som har montert uoriginale frontlykter med LED-tubes, eller en annen løsning for å få "tubelys" i frontlykter? Jeg har lyst å ha "heltrukken" LED-tube istedetfor enkeltdioder/punkter, noen som har erfaring med det? Jeg ønsker altså å gå fra til Eller finnes det kanskje et reflektivt materiale man kan legge på utsiden av diodene som får dem til å fremstå som "heltrukne"? Eksempel på komplett lykt: http://www.sw-tuning.de/en/headlights/taillights/lights/AUDI/A6/Audi-A6-4F-04-08:::4180_4182_4191_11254.html Lenke til kommentar
ALLFA Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 hei, LED natt er ikke effektiv,ser vakkert, godt produkt for nye generasjon av halogen HOD Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 WTF? Er du en reklame-bot? 1 Lenke til kommentar
ALLFA Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg forsto ikke.SORY Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Jeg forstår ingenting av det forrige innlegget ditt - prøver du å si at HOD er bedre enn LED? Vi snakker kun om DaytimeRunningLights (kjørelys dagtid) her, ikke nattlys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå