Albert Andersson Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 En fordums storhet ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Dette har uten tvil vert et flott tre en gang i tiden, med stor krone som kunne gi skygge for den som fant hvile under det. Himlen er godt eksponert. Og jeg tror jeg ville ha utnyttet den flotte himlen og valgt et lavere perspektiv, nedenfra og opp. Bare ett tips, slikt er så lett å se etterpå 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Dette har uten tvil vert et flott tre en gang i tiden, med stor krone som kunne gi skygge for den som fant hvile under det. Himlen er godt eksponert. Og jeg tror jeg ville ha utnyttet den flotte himlen og valgt et lavere perspektiv, nedenfra og opp. Bare ett tips, slikt er så lett å se etterpå Hei, fotopoulsen, og takk for hyggelig kommentar og saklig kritikk ! Du har helt rett med hensyn til perspektivet, og det var også min "bekymring" da bildet ble tatt, - for treet sto på en inngjerdet plass; omgitt av tettvokste, meterhøye planter: På denne plassen gikk en ridehest og gresset, så det var uaktuelt å forsere gjerdet, - som for øvrig var strømførende. Det var med andre ord nærmest umulig å komme til i en optimal kameravinkel, så bildet ble dessverre ikke bedre enn dette ... . Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Interessant fundering rundt treets betydning både i tekst og bilde! Vi greier oss ikke uten trær! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Interessant fundering rundt treets betydning både i tekst og bilde! Vi greier oss ikke uten trær! Hei, SveinMM. Takk for hyggelig kommentar og refleksjon over følgeteksten ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hei Albert En rørende og respektfull omtale av treet. Alt rundt oss, som vi ser til daglig, som er lett å se, og som vi tar som en selvfølge, har vi lett for bare la suse forbi. Tar vi oss tid, så ser vi at det meste har sin historie. Fotografering hjelper oss å reflektere, nettopp slik du har gjort her. Dette er en av de tingene som gjør denne hobbyen så unik, på så mange områder. Takk for dine refleksjoner. Det smitter Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Hei Albert En rørende og respektfull omtale av treet. Alt rundt oss, som vi ser til daglig, som er lett å se, og som vi tar som en selvfølge, har vi lett for bare la suse forbi. Tar vi oss tid, så ser vi at det meste har sin historie. Fotografering hjelper oss å reflektere, nettopp slik du har gjort her. Dette er en av de tingene som gjør denne hobbyen så unik, på så mange områder. Takk for dine refleksjoner. Det smitter Hei, Lisbeth. Jeg er helt enig med deg, - å reflektere, kanskje også undersøke, i tillegg til å observere / komponere / betrakte, gir fotohobbyen en større dimensjon. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg