MeSs Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Hei,Forleden var jeg på Elkjøp for å kikke på ny Canal Digital dekoder, men da kom jeg også over Apple TV. Man kan si jeg ble litt frelst.Den nye (!) TV'en min er en "smart tv", men operativsystemet er helt ubrukelig, så en Apple TV boks frister. Men det blir jo så mange bokser etterhvert!Finnes det en boks man kan ha kortleser som leser Canal Digital i, som har Netflix installert og som kan spille av MKV og andre filtyper med tekst? EDIT: Med optisk kabel ut også?MvhMarius Endret 3. september 2013 av MeSs Lenke til kommentar
nilsga Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Ikke er ferdig "boks" nei. Da må du ordne deg en HTPC med et TV-kort og CI-modul og CAM. Alternativt installerer du TV-kortet i en server og streamer til en mini-HTPC. F.eks. en Intel NUC. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Ikke er ferdig "boks" nei. Da må du ordne deg en HTPC med et TV-kort og CI-modul og CAM. Alternativt installerer du TV-kortet i en server og streamer til en mini-HTPC. F.eks. en Intel NUC. Arg. Det hørtes dyrt ut?! Lenke til kommentar
fugla__ Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Det koster nok mer enn en slik "boks" du hadde sett for deg ja. Men hvis du har en stasjonær PC fra før kan den godt brukes som "server". En server med et TV-kort (og eventuelt lagring av mediafiler) krever ikke mye ressurser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå