Flashthis Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Madammen vil ikke sitte i bilen min haha. er ganske så flau selv.. borret 4 hul å ingen sett pris på den Hva synes dere? Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Vet ikke helt hva jeg skal si så jeg prøver med et bilde: 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Du har satt en alt for stor spoiler på en bestemorbil, ikke så rart folk ikke syns det ser bra ut. Nå mangler du bare anlegg til 20k, 19" felger og ny motor. Endret 3. september 2013 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Flashthis Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Haha den er heldigvis montert av bilen nå. 19" felger på den? du måsta være insane, originale felgene er 13"... Har jo vtec-e motoren jævlig økonomisk greier haha jaja livet er så good Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Var ikke helt seriøs Var bare det du manglet for å gjøre bilen skikkelig harry. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Nå har jeg sjansen til å få svar på noe jeg alltid har lurt på: Why? 1 Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Bytt til noe som har omtrent denne størrelsen som du liker linjene på, kommer til å se mye bedre ut.De fleste biler kan kle spoiler, man må bare la vær å overdrive Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 ALT for svær a gitt. men civic kler ikke spoiler, det er nå min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå