wil Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hei. Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette, men jeg prøver her. Jeg har da Blant annet en Samsung Galaxy Tab2 7 Tommer og en Galaxy Player 5.0. Kunne egentlig tenkt meg å bytte ut minnekortene på disse. Har i dag 32 GB Minnekort Class 10 selvfølgelig i både Tab2 7 og Player 5.0. Det jeg lurte på er om det er mulig å bruke 64 GB Minnekort på dem. Jeg har sett at maks lagringssplass er 32 GB på begge to, men er det allikevel mulighet for å bytte dem ut til 64 GB minnekort? Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Sannsynligheten for at det virker, er veldig høy. Samtlige mine HTCer klarer 64GB kort, inkludert min tre år gamle Desire, den totalt misforståtte 8S og den eksepsjonelt lamme Explorer (innkjøpt for kr 699 uten abo). Edit: og Nokia N8 for den saks skyld. Noen av de nevnte telefonene klarer likevel ikke å formattere kortet. Men en formattering i en HTC gjør susen. Endret 3. september 2013 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Takk for svar. Er usikker på når enhetene ble gitt ut, men Tab2 7 kom vel med Android 4.x og Galaxy Player kom med Android 2.x. Begge to har i dag Cyanogenmod 10.2 Nightly. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Er ikke sikker, men 64GB fungerer utmerket på min S3. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Det skal gå. http://www.samsungtablet.biz/galaxy-tab-2-7-0-64gb-micro-sd-card-support/ Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Takk for svarene. Da må man vel satse på at det går da. Koster jo noen kr for kortene, så da kan det være en fordel at det fungerer også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå