Luske_Ludvig Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Vi følger med forsatt... Lenke til kommentar
Populært innlegg Stoddart Skrevet 6. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Så, her dukket det opp 7 kondomer, en minivibrator (hvor de forskjellige hettene ikke sitter fast, så er her det ikke lurt å bruke det inni noen nei!), en flaske - både glassflaske og vin, økologisk glidemiddel i prøvepakning, en engangs vibrerende penisring, en kulepenn, haugevis av desinfeksjonspadder en liten pose alt kom i. Ja, også noe piercing-saker, som jeg ikke helt skjønner hvor kom fra, det var litt utenfor temaet her! EDIT: Og rabattkode med 10% rabatt på nytelse.no Endret 6. september 2013 av Stoddart 11 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Da har du noe å kose deg med! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg kommer litt senere, så kan vi kose oss sammen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hm så ingen jack in the box da:) hadde vært artig vist du spent pakket opp pakken og så spretter det opp en slik klovn og skremmer deg hehe:) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Så, her dukket det opp 7 kondomer, en minivibrator (hvor de forskjellige hettene ikke sitter fast, så er her det ikke lurt å bruke det inni noen nei!), en flaske - både glassflaske og vin, økologisk glidemiddel i prøvepakning, en engangs vibrerende penisring, en kulepenn, haugevis av desinfeksjonspadder en liten pose alt kom i. Ja, også noe piercing-saker, som jeg ikke helt skjønner hvor kom fra, det var litt utenfor temaet her! EDIT: Og rabattkode med 10% rabatt på nytelse.no You're welcome! Fy faen den pakken kom frem fort. Gratulerer! Endret 6. september 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hadde vært morsomt vist det bare lå en regning i pakken Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Klassisk Bundy. Hadde vært enda tøffere om det fulgte med noe pulver, krystaller, piller, eller inntørket sopp, men kanskje ikke helt optimalt om noe slikt skulle bli oppdaget. Men hva vet jeg, kan hende du finner noe om du slår i stykker vibratoren. Endret 6. september 2013 av Kammizez Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Tror du motager hadde informert om eventuelle drugs i posten? Endret 6. september 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Tror du motager hadde informert om eventuelle drugs i posten? Med tanke på min historie med de som skal opprettholde lovene i landet. Så langt derifra Jeg hadde håpet på å i bestefall få en liten sjokolade (som jeg sikkert ikke hadde likt uansett), eller kanskje ett tegneseriehefte. Eller i andre enden, litt avføring, tegnestifter, mel i en pose osv. Jeg ble veldig positivt overrasket, har store forventninger til vibratoren, men absolutt ikke til penisringen (basert på kommentarer på nettsiden). Så nå gjenstår det en ting, finne noen å teste det med! EDIT: Utakknemlig som jeg er, så har jeg ikke takket enda. Så, Tusen Takk Bundy! Det var skikkelig artig! Selvom jeg faktisk ikke var spent når jeg åpnet opp O.o Endret 6. september 2013 av Stoddart Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Håper du bruker det legalt Er ikke rape-klit jeg sendte heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå